KuĽnia to strona o projekcie MF
Warto wprowadzić by pewn± systematykę by nie zrobił się bałagan z tymi artefaktami.
Ustalili¶my, że mog± nimi być runy. Zastanawiam się nad dorzuceniem zupełnie innego typu takowych artefaktów. Dokładniej Zwoje łowcy. Dawały by one zwiększone obrażenia przeciw konkretnym istot±. Co o tym s±dzicie?
Offline
Może nie czuję klimatu, ale we mnie osobi¶cie kolorowe kamienie nie wzbudziłyby obrzydzenia
Zwoje to ciekawy pomysł, ale trudno je zbalansować. Albo będ± skierowane przeciwko kilku wybranym istotOM, albo będzie ich całe mnóstwo. Ciężko też zaopatrzyć się w zwoje na zapas dla przyszłych jednostek dodawanych w modach.
Można też wykorzystać koncept z H5 - istnieje specjalny budynek, w którym łowca może wybrać sobie wroga rasowego. Ten budynek mógłby generować takie zwoje, np. za odpowiedni± opłat±. Ale to zadanie dla skryptów.
Offline
Problem jest taki, że Art chce runy wyspecjalizować dla krasnoludów.
1. Stwórz jaki¶ nowy element w grze.
2. Ogranicz go do jednej frakcji.
3. Stwórz inny, bardzo podobny, żeby pozostałe frakcje miały lepiej.
4. Ogranicz go znowu do jednej frakcji.
5. Powtarzaj punkty 3 i 4 aż do znudzenia.
Offline