Witchking - 2013-03-03 18:19:47

Warto wprowadzić by pewn± systematykę by nie zrobił się bałagan z tymi artefaktami.

Ustalili¶my, że mog± nimi być runy. Zastanawiam się nad dorzuceniem zupełnie innego typu takowych artefaktów. Dokładniej Zwoje łowcy. Dawały by one zwiększone obrażenia przeciw konkretnym istot±. Co o tym s±dzicie?

Hobbit - 2013-03-03 19:01:33

Brzytwa Ockhama.

Witchking - 2013-03-03 19:22:00

Jak rozumiem chodzi Ci o ograniczenie się do run. Problem jest taki, że Art chce runy wyspecjalizować dla krasnoludów.

Mosqua - 2013-03-03 19:27:48

Bo te runy, produkowane po za Zigguratem, trac± w sumie sens. Inni raczej z obrzydzeniem patrz± na to, co wyrabiaj± krasnoludy.

Warmonger - 2013-03-03 19:34:55

Może nie czuję klimatu, ale we mnie osobi¶cie kolorowe kamienie nie wzbudziłyby obrzydzenia :P

Zwoje to ciekawy pomysł, ale trudno je zbalansować. Albo będ± skierowane przeciwko kilku wybranym istotOM, albo będzie ich całe mnóstwo. Ciężko też zaopatrzyć się w zwoje na zapas dla przyszłych jednostek dodawanych w modach.

Można też wykorzystać koncept z H5 - istnieje specjalny budynek, w którym łowca może wybrać sobie wroga rasowego. Ten budynek mógłby generować takie zwoje, np. za odpowiedni± opłat±. Ale to zadanie dla skryptów.

Witchking - 2013-03-03 19:42:41

Ti zdaje się być najlepszym rozwi±zaniem

Hobbit - 2013-03-03 23:06:21

Problem jest taki, że Art chce runy wyspecjalizować dla krasnoludów.

1. Stwórz jaki¶ nowy element w grze.
2. Ogranicz go do jednej frakcji.
3. Stwórz inny, bardzo podobny, żeby pozostałe frakcje miały lepiej.
4. Ogranicz go znowu do jednej frakcji.
5. Powtarzaj punkty 3 i 4 aż do znudzenia.

www.timik2.pun.pl www.navigator.pun.pl www.sp16.pun.pl www.klan-cs-menele.pun.pl www.clancrolikow.pun.pl