Kuźnia to strona o projekcie MF
Chciał bym zaproponować Wojskowy Posterunek dla danej Frakcji coś jak w Homm V i VI można by tam było najmować jednostki od 2 do 5 poziomu oczywiście po pokonaniu strażników.
Oczywiście jakie tam będą jednostki trafi się losowo :
30% Szans na jednostki poziomu 2 i 3 , 30% Szans na jednostki poziomu 3 i 4 , 30% Szans na jednostki poziomu 4 i 5 lub 30% Szans na jednostki poziomu 2 i 4 ,
30% Szans na jednostki poziomu 3 i 5 no itd.
A tutaj cały opis Wojskowego Posterunku:
Przyrost jednostek dla losowego miasta z wysokich poziomów jest równy ich przyrostowi w mieście gracza:
*Można rekrutować w tej budowli nieulepszone jednostki Losowego Miasta z 2, 3, 4 i 5 poziomu. Gracz, który będzie miał zamiar przejąć ten posterunek z rąk innego gracza będzie musiał pokonać jednostki, które się tu rekrutuje. Ilość jednostek do pokonania zależy od ilości ich przyrostu w tej budowli.
Mała poprawka: Siedliska przy ustawieniu losowym będą siedliskami tego typu przypisanymi do najbliższego istniejącego Miasta.
Tak jak napisałem pomysł zaczerpnięty jest z V i VI części Homm
PS: Dodam że mogło by być 50% Szans na to że w Wojskowym Posterunku trafią się te istoty które są w wybranej przez nas Frakcji oraz 15% Szans że znajdą się tam Jednostki od 2 do 5 poziomu jednocześnie oczywiście strażnicy nie ulegną zmianie zawsze to będzie ich ta sama ilość z co tygodniowego przyrostu naszego Miesta oczywiście przed wybudowaniem Cytadeli oraz Zamku czyli np. od 11 do 15 istot poziomu 2 , od 8 do 12 istot poziomu 3 , od 6 do 8 poziomu 4 i od 3 do 4 poziomu 5 .
Strażników zaś danego poziomu będzie : od 15 do 18 istot poziomu 2 , od 10 do 14 istot poziomu 3 , od 5 do 8 istot poziomu 4 i od 4 do 6 istot poziomu 5.
Ostatnio edytowany przez Bistro22 (2013-02-14 15:33:13)
Offline
35% Szans na jednostki poziomu 4 i 5 , 35% Szans na jednostki poziomu 5 i 6 , 35% Szans na jednostki poziomu 6 i 7 lub 35% Szans na jednostki poziomu 4 i 6 ,
35% Szans na jednostki poziomu 5 i 7 no itd.
Po zsumowaniu wychodzi mi zdecydowanie więcej niż 100%.
Wytłumacz dokładniej, jak miałoby działać. To, jakie jednostki tam się spotka (zarówno wśród strażników i najmowanych), zależy od miasta gracza, który zdobędzie ten obiekt?
Offline
Poprawiłem lecz nie wiem czy wyjdzie to na dobre ale sam pomysł wydaje mi się hm dobry lecz zostawiam to pod wasze opinie
Cytuję Hobbita : Wytłumacz dokładniej, jak miałoby działać. To, jakie jednostki tam się spotka (zarówno wśród strażników i najmowanych), zależy od miasta gracza, który zdobędzie ten obiekt?
Tak ależ naturalnie wszystko jest tam dokładnie opisane przyrost zarówno strażników jak i najemnych zależy od miast ale tylko przed wybudowaniem Cytadeli czy też Zamku . Wiem dopiero dodałem tą informację ale tak będzie tak jak napisałeś tylko jakie będą tam istoty to już jest losowe czy to jednostki Zamku , Bastionu , Fortu , Inferno , Nekropoli , Lochu , Twierdzy , Cytadeli czy Portalu Żywiołów bądź innych nowych Miast czy Frakcji .
Ostatnio edytowany przez Bistro22 (2013-02-12 16:34:13)
Offline
W H5 każdy posterunek miał na stałe określony poziom jednostek rekrutowanych (dowolna kombinacja od 4 do 7) i strażników w postaci wszystkich stworzeń poziomów 4-7. Nie jestem więc pewien, czy losowanie ich podczas rozpoczęcia mapy jest sensowne - może zaburzyć balans między graczami.
Druga kwestia - byłoby fajnie, gdyby taki posterunek umożliwiał rekrutację jednostek ze wszystkich poziomów 1-7 (a może i 8) na wszelki wypadek. Problemem jest jedynie brak odpowiedniego okna dialogowego.
Offline
Warmonger pisząc losowo maiłem na myśli tak jak w przypadkach budynków najemnych np. dajmy na to poziomu 5 czy będą w nim istoty z Zamku , Lochu czy innego Miasta . Nie będzie czegoś takiego w Wojskowym Posterunku że istoty będą losowo rozmieszczone np. dajmy na to Rycerze i Dżiny czy Mantykory i Hydry tylko wszystkie poziomy od 4 do 7 będą z tylko jednej Frakcji chyba że cię źle zrozumiałem A co do tego czy będzie tam możliwe rekrutowanie nawet 8 Poziomów to już zależy od opinii Odwiedzających jak i Moderatorów ja tylko podałem pomysł na którego podstawie można by się opierać .
Ostatnio edytowany przez Bistro22 (2013-02-12 16:58:34)
Offline
Rozwiązał bym to jako siedlisko kilku istotowe gdzie są tylko stworzenia nie ulepszone. Proponował bym jednak by znajdowały się tam istoty w poziomach do 4 a nie powyżej niego.
Jak większość siedlisk przy ustawieniu losowego siedliska tego typu przypisywane są do najbliższego istniejącego zamku.
Tak to przynajmniej widzę. Nie wiem na ile pokrywa się to z pomysłem autora
Offline
Hmm może faktycznie Witchking masz racje chociaż że by rekrutowało się w nim jednostki od 1 do 4 to mnie nie przekonuje wolał bym już od 2 do 5 przynajmniej .
Co do tych procentowych szans na trafienie się akurat tych jednostek które my posiadamy w wybranym przez nas Mieście no i tych które powinny się trafić w Wojskowym Posterunku może i racja ale to było pierwsze co przyszło mi na myśl.
A więc dobrze zmienię poziomy tych jednostek zamiast od 4 do 7 będą to od 2 do 5 no i poprawię troszeczkę ich opis ale z drugiej strony jak obliczyć szanse na trafienie się tych samych istot co posiada nasze dane Miasto ? No coś w każdym bądź razie się przemyśli jeszcze na ten temat .
Hm a co byście powiedzieli na to że ilość do pokonania jednostek z Wojskowego Posterunku zależała by od poziomu trudności jednostek neutralnych i tych stróżujących w siedliskach czy przy obiektach znajdujących się na mapie przygód ? Może to by było najlepszym rozwiązaniem tylko muszę znać wasze zdanie na ten temat
Ostatnio edytowany przez Bistro22 (2013-02-14 15:27:07)
Offline