Kuźnia to strona o projekcie MF
Jak już mówimy o artefaktach, to przypomniała mi się ta zaginiona relikwia http://img59.imageshack.us/img59/9553/beztytuugmj.png
Offline
Kostur Maga
Zmniejsza koszt zaklęć o 2
Pierścień negacji
Blokuje zaklęcia 1 i 2 poziomu
Krasnoludzka mina
Na początku rzuca zaklęcie miny ze zwiększoną skutecznością
Wahadełko hipnotyzera
Dodaje zaklęcie hipnozy do księgi zaklęć i zwiększa jego skuteczność
Maść lecznicza
Dodaje zaklęcie leczenia i zwiększa jego skuteczność o 30% oraz dwukrotnie zwieksza liczbe przywracanych punktów życia przez namiot (bonus do umiejetności pierwsza pomoc)
Amulet smoczego oka
Zwiększa zdolność talent magiczny o 5%
Księga nekromanty
Daje bohaterowi czary: Fala śmierci i ożywienie
Kamień burzy
Zmniejsza ruch latających jednostek o 4 pola
Korona nieba
Dodaje do księgi zaklęć łańcuch błyskawic i zwiększa jego skuteczność o 50%
Święty młot
W pierwszej rundzie walki rzuca błogośławieństwo na wszystkich sojuszników. Daje +5 do ataku.
Kula kammienego spojrzenia
W pierwszej rundzie rzuca na jednostki przeciwnika zaklęcie zamianny w kamień.
Wiedzmia latarnia
W pierwszej rundzie postarza wszystkich przeciwników
Pierścień elfa
Zwiększa koszt zaklęc przeciwnika o 2.
Rytualny sztylet
Pozwala zmieniać jednostki w armii w szkielety. Smoki i hydry zmienia w kościane smoki. magów i kapłanów w lisze.
Serce ognia
Zmniejsza obrażenia od magii ognia do 50% i zwiększa obrażenia od magii wody do 200%.
Tarcza odpychania pocisków
Zmniejsza skuteczność łucznictwa przeciwnika o 50%
Zbroja upiornego rycerza
Zwiększa atak i obrone wszystkich nieumarłych jednostek w armii o 2.
Offline
Nie za dużo tego ? lecz jak dal mnie przesadzasz z bonusami niektóre z nich już istnieją więc nie wiem dla czego je powtarzasz . Pierścień Elfa zwiększający koszt zaklęć przeciwnika o 2 , Kula kamiennego spojrzenia w pierwszej rundzie rzuca na jednostki przeciwnika zaklęcie zamiany w kamień ,
Korona nieba Dodaje do księgi zaklęć łańcuch błyskawic i zwiększa jego skuteczność o 50% co to ma być Witchking ty nie replikuj tego co już jest . Z resztą dobra ja się nie wtrącam ale jak dla mnie to są nie przydatne co niektóre .
Offline
Proponuje zapoznać się z systemem bonusów w VCMI i zaproponować coś od siebie co da się dzięki niemu zrealizować.
Proponowane przeze mnie artefakty zrealizować tym systemem się da. Moim zdaniem są znacznie ciekawsze niż kolejne artefakty dające premie do statów.
Racz napisać z jakimi artefaktami dublują się moje bo przeglądając istniejące przedmioty nie zauważyłem takich właściwości.
Offline
Nie chcę nic tobie udowadniać a pisząc podobne miałem na myśli kule 4 żywiołów które występują w homm III oraz inne tego typu artefakty o podobnych nie
identycznych właściwościach . Moim skromnym zdaniem ten artefakt który podałeś o ten : Serce ognia Zmniejsza obrażenia od magii ognia do 50% i zwiększa
obrażenia od magii wody do 200% jest za silny , bo daje aż 200 do obrażeń od magii wody co jest przesadą trochę albo nawet bardzo Serce ognia powinien zwiększać
obrażenia od ognia np. o 80% bądź okej 100% a nie 200 a co do osłabienia to powinien osłabiać magię wody o te 30% do 50%. Wiem że chciałeś dobrze ale sam zobacz
jak by to wyglądało w grze ktoś kto ma mistrzostwo w Magii Wody + do tego 200% obrażeń od niej był by chyba zbyt potężnym przeciwnikiem do tego czary jak np.
Leczenie , Błogosławieństwo czy inne pozytywne jak i negatywne działania od nich były by nie to że za dobre to jeszcze poważnie by osłabiało tego kto tej magii wody
nie ma ani odporności na czary tego typu , wiem że ostatnio byłem trochę agresywny ale też jestem tylko człowiekiem i nie jestem ani grafikiem ani moderatorem
troszkę za dużo wymagaliście a mogliście przynajmniej podchodzić do mnie łagodniej jestem w tym nowy i nie potrafię jeszcze tworzyć Cudów tak jak wy wiem że
musicie czasami być surowi ale nie aż to tego stopnia tutaj w tym zdaniu kieruję się do Hobbita bez urazy ale postaw się na miejscu takiej osoby .
Offline
Hm wracając do Artefaktów Witchkinga dobrze podałem to co napisałeś ale okej rób jak uważasz tylko ze by się potem nie okazało że jednak z czymś przesadziłeś
Ups skasowało mi się... Proponuje byś omówił to z Hobbitem w innym miejscu np na pw. A artefakt pochodzi z homm 2 jak się nie podoba to dawaj konkret a nie to co wyżej.
Offline
Grafiki nowych artefaktów (może nie takich nowych) i w niektórych przypadkach proponowany efekt:
Artefakt składany z bezdennych mieszków, sakiewek i worków złota.
Kopiąc na mapie przygód wykopuje się zombie;p (Niestety nie do zrealizowania na tym etapie)
Tam gdzie nie ma opisu czekam na wasze pomysły o komentarze.
Offline
Miałem podobny pomysł na złote ptaszysko (Golden Goose). Do kompletu można jeszcze dołączyć jakieś złote jajo (?), coby uzasadnić powstanie gęsi. To jajo mogłoby być skarbem, który daje np. 250 sztuk złota dziennie.
Całość po złożeniu dawałaby ze 3 lub 5 tysięcy złota dziennie - artefakt łączony musi być potężny. Inna sprawa, że umieszczenie takiego artefaktu w scenariuszu stanowiłoby ciekawą opcją dla twórców map.
Przy okazji - od 0.91b będzie działac to
Maść lecznicza
Dodaje zaklęcie leczenia i zwiększa jego skuteczność o 30%
I to
Wahadełko hipnotyzera
Dodaje zaklęcie hipnozy do księgi zaklęć i zwiększa jego skuteczność
Offline