Kuźnia to strona o projekcie MF
nowe miasto napisał:
Najchetniej w h3 widziałbym miasto (nazwe wymyślcie)
A oto jednostki:
1poziom-LEPERKAUN
2poziom-satyr>faun
3poziom-osetnica
4poziom-druid
5poziom-?
6poziom-?
7poziom-modliszka
Bistro22 napisał:
Hm no tak dziwne Miasto można by nazwać Ruiną Pradawnych he he albo Świątynią hm masz ciekawy pomysł więc spróbujemy go troszkę rozwinąć - Jednostki w Mieście : 1poziom-LEPERKAUN <?>
2poziom-Satyr > Faun <?>
3poziom-Osetnica > Dzika Osetnica <wiem nie najlepiej brzmi>
4poziom-Druid > Arcy Druid
5poziom-Błotny Wąż > Bagienny Wąż
6poziom-Pełzacz > Świątynny Pełzacz <to tylko propozycja>
7poziom-Modliszka > Starożytna Modliszka . Okej co do bohaterów , wyglądu miasta i pozostałych rzeczy to już niech autor tego pomysłu wymyśli ja tylko dokończyłem rozwój jego jednostek a przynajmniej tych na które miałem jakiś mały pomysł przydały by się też jakieś screeny ;)
1. Satyr -> Faun / Sylen / Pan (Alt)
Miasto Natury, nie Elfickie? Ciekawe... Miasto Natury, dosłownie. Niczym Gaja z AoEII.
2. Brownie (pełno tego w D&D było...)/Skrzat (Słowiański, nie Dwarf-Krasnolud) -> Leprekaun
http://i380.photobucket.com/albums/oo24 … rownie.png
http://www.maps4heroes.com/h/leprechaun_b.jpg
3. Osa (MM8), coś jak Oślizg/Ważka
4. Rosiczka -> Osetnica (Waspwort)
http://heroesland.ucoz.ru/_pu/1/02559.jpg
5. Filid -> Druid
http://www.spriters-resource.com/pc_com … /druid.png
6. Aun -> Dao (Geniusz Ziemi)
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb2 … id_Dao.jpg http://images1.wikia.nocookie.net/__cb2 … aoMale.jpg http://images1.wikia.nocookie.net/__cb2 … 49/Dao.jpg http://images3.wikia.nocookie.net/__cb2 … Female.jpg - Nie sugerować się tym i zrobić go jak Dżina Ziemi. Wg. mnie wystarczy przekolorować Ifryta Radżę z MM8 i nadać mu ziemno-brązowy wygląd, ew. zmienić atak.
7. Modliszka -> Starożytna Modlisza
http://heroesland.ucoz.ru/_pu/1/71313.jpg
EWENTUALNIE:
8. Gargantuan
Brak pomysłu na Dowódcę. Prawie jak w HIV. Takie coś by mi pasowało, ale bez przesady - Najpierw Nowoczesna Kuźnia i Ziggurat ;).
Zdecydujcie proszę czy lepszy słowiański Skrzat/Karzeł/Krasnoludek (nie Krasnolud-Dwarf!), czy Brownie znany z D&D. Sam Brownie przypomina Krasnoludka zwykłego z Bastionu, co było moim zamierzeniem, lecz z gwiazdorską czapką (coś jak Liczyrzepa viniusa).
Ostatnio edytowany przez ИMN (2012-11-17 15:03:37)
Offline
ИMN hm ciekawie to zrobiłeś lecz nie ogarniam niektórych istot które podałeś a mianowicie Faun / Sylen , Filid , Aun -> Dao moim zdaniem te istoty powinny mieć prostsze do zrozumienia i wypowiedzenia nazwy ale pomysł nawet nawet Hm Satyrzy z resztą byli już w Mieście o nazwie Gaj więc na 2 poziom proponował bym istotę którą widzę tutaj na screenach Olbrzymia Osa > Truteń i tak jak napisałeś (ale bez przesady - Najpierw Nowoczesna Kuźnia i Ziggurat ) i ja popieram by najpierw ukończyli te Miasta a dopiero pomyśleć można nad tymi nowymi ^^
Offline
Nie patrzyłem na to. Chciałem miasta ZARÓWNO z humanoidami, humanoidami-miniaturkiami, owadami i roślinami. Tak jak każe miasto w HoMMIII - Poza Zamkiem brak jednorasowości i duża kreatywność w dobieraniu istot.
Jedyne czym się kieruję to NIE ZA DUŻO dwuheksowców (w tym przypadku tylko Modliszka), ze 2-3 max.
Nie ma po co mnożyć ponad byty, nie potrzeba miasta piekielnego i ognistego, czy dwóch miast Ludzi, czterech miast Elfów, etc.
Co do Auna/Dao, dodałbym lewitację jak u innych Geniuszy/Dżinów (by poróżnić z Żywiołakiem Ziemi, jako że to istota raczej duchowa), by zgadzał się z Geniuszem, Dżinem, Ifrytem i Maridem z Przystani/Stoczni/Regny. Glinowego Dżina można by ulepszyć do Dżina z Ziemi. Nie wiem czy piasek to najlepszy pomysł.
Ostatnio edytowany przez ИMN (2012-11-17 15:05:20)
Offline
Moim zdaniem lewitacja jest błędem. Już lepszy teleport. Mechanicznie to samo a jednak coś innego.
Jeśli chodzi o zamki lubię gdy wszystko jest spójne i ma silny przewodni motyw. Gigantyczne owady bardziej mi się kojarzą z wyspą tajemnic niż z druidami i przyrodą. Stąd moje wątpliwości.
Offline
Wow ostro temat rozwinęliście w sprawie tego Miasta aż się w tym pogubiłem obaj macie ciekawe propozycje ale co do Ducha Piasku to popieram Witchkinga na co powtarzać motyw lotu u tej istoty gdy można dać mu równie ciekawe poruszanie się po przez teleportację . A co do przyrody również uważam że Gigantyczne Owady oraz Druidzi bardziej się kojarzą z Naturą niż Auna/Dao ale o Glinowego Dżina pierwsze słyszę ^^
Offline
Niejako poboczem wyszła dość ważna sprawa.
Ile, waszym zdaniem, powinno być MAX jednostek danej rasy dla danego miasta? Z jednej strony miasto elfickie a jeden elf (+ ulepszenie) to trochę śmieszne, a z drugiej "flaki z olejem" a'la Soft:Ubi też dobre nie są. Przy okazji naradza się też problem ludzkiego miasta - ma być jak w całym starym HoMM właściwie jedyne jednorasowe?
Oraz pytanie z drugiej strony - jaka byłaby wasza ewentualna reakcja, na miasta dwurasowe? Przemieszane jednostki rasy A i B + element nierasowy (np. z Disciples 2 - miasto elfów i centaurów + gryf na dokładkę <nie, żebym takie planowała, ale na szybko przykład to tylko to mam>).
Ostatnio edytowany przez Mosqua (2012-11-30 14:36:50)
Offline
Jak dla mnie - Dwa. Dwa Elfy, dwa Gobliny. A człowiek tylko jeden - Jak np. Mag. Zatoka przesadziła z Piratem, Piratem z Pistoletem i Czarodziejką niczym z WoGa - Sam Pirat i Pirat z Pistoletem na Dowódcę wystarczyłby.
Dowódca to przeważnie człowiek, ale może dla mnie być i np. Ogrem, byleby miał dobrą nazwę. Inna sprawa to Szaman, dla mnie winien to być Jaszczuroczłek - Jak te z MM8.
Offline
Ile, waszym zdaniem, powinno być MAX jednostek danej rasy dla danego miasta?
Odpowiem dość niekonstruktywnie: to zależy.
Teoretycznie byłbym skłonny odpowiedzieć na pytanie podobnie jak NMN - dwa. Były dwa gobliny, były dwa elfy (zwrócę zresztą uwagę na to, że to nie były miasta typowo goblińskie czy elfickie) - było dobrze. Nie zgodzę się jednak z opinią, że człowiek może być tylko jeden. Może być ich więcej. I właściwie może być więcej również istot jednej rasy (acz więcej niż 3 to przegięcie... Cholerne Castle ).
Sam zresztą się wypowiadałem często w sprawie Cove, że wystarczyłby pirat i ewentualnie czarodziejka i całe miasto wcale by nie ucierpiało, gdyby wcisnąć tam szczuroludzi czy syreny. Wypowiadałem się jednak tak przed premierą, przed sprawdzeniem, jak faktycznie wygląda miasto w grze, jaka jest jego historia i co właściwie prezentuje. Po tym wszystkim zrozumiałem, że tak jest dobrze. Że właśnie takie ustawienie ludzi idealnie pokazuje piracki charakter miasta, charakter Regny - przede wszystkim ludzkich piratów. Piratów, którzy raczej nie znają magii ani bestii i zwykle uznają je za na tyle głupie, iż trzymają się od nich z daleka. A jeśli się nie trzymają, to je szybko zniewalają (nimfy i węże morskie zniewalane przez magów czy assidy według kampanii używane jako "wyłapywacze gryfów"). Wyjątek stanowi ledwo jedna rasa, na dodatek wręcz wymarła. I dobrze. Klimat został zachowany, piraci idealnie się wpisują w ramy świata "hirołsów".
Może trochę za dużo rozpisałem się na temat jednego miasta, ale chciałbym po prostu zauważyć, że o ile pewnych schematów warto się trzymać, to jednak każde miasto jest na swój sposób unikalne. Sam krytykowałem Ziggurat za przesadę z jednostkami krasnoludzkimi... i dalej nie jestem do tego przekonany. Ale może gdybym dostał to miasto w zastępstwie za Rampart i miałbym nim zagrać, a byłoby zrobione naprawdę porządnie, to bym zmienił zdanie?
Wydaje mi się jednak, że 3 to granica nieprzekraczalna. Chociaż po Rozliczeniu to w ogóle specyfika może być kompletnie inna.
Co do tego miasta jakiś czas temu zaproponowanego - owady to tylko dzikie i na bagnach. Żadnych druidów, najwyżej leszy jakiś. Albo w ostateczności Aztekowie. ;P
Ostatnio edytowany przez Hobbit (2012-12-02 17:10:51)
Offline
Hobbicie może Majowie jeszcze xD ja raczej co do miasta Owadów jednak nie jestem przekonany myślałem że będzie to coś pomiędzy Elfami a czymś w rodzaju dzikiej przyrody ale Robale ech :< co do Gargantuan to już prędzej ale Modliszka -> Starożytna Modlisza yhm to nie bardzo ;P
Offline