Kuznia

Kuźnia to strona o projekcie MF


#31 2013-02-20 10:49:16

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

#32 2013-02-21 14:54:19

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Świetny pomoysł Witchking z tymi nowymi jednostkami ja mam coś jeszcze a mianowicie def. : Ducha tego z Wog <maszkara xD>, Diamentowego Smoka tego z podobizną Kryształowego tyle że przekoloryzowany, Starego Diabła co tam jeszcze Pomiot nie wiem czy się nada, mam też def. tego Czerwonego Krasnoluda z tarcza którego Witchking podał powyżej . Te Chińskie Smoki może by je nazwać Kirinami ? bo przypominają je nawet , Kościany Golem heh mieli kiedyś zrobić go w Hota ale chyba odrzucono ten pomysł ;<

Offline

#33 2013-02-21 15:11:20

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Te Chińskie Smoki może by je nazwać Kirinami ?

ŻADNYCH. KRETYNIZMÓW. Z H6.

http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/100/494/never-say-no-to-panda.jpg

Poza tym Maestro, prócz tych smoczków, zrobił również całkiem ładne modele kirinów - bardziej zgodnych z azjatycką mitologią:

http://i1189.photobucket.com/albums/z424/vladud2000/Heroes%20units/eastpack.png


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#34 2013-02-21 19:07:25

Never

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-20
Posty: 44
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

STARY H6 jest genialne i bije na głowę wszystkie Heroesy!

Ostatnio edytowany przez Never (2013-02-21 19:32:55)

Offline

#35 2013-02-21 19:27:10

Set

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 99
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Chyba się zabiję =P


ZGOP na zawsze

Offline

#36 2013-02-21 19:33:17

Never

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-20
Posty: 44
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

, ale i tak H6 jest najlepsze!

Ostatnio edytowany przez Never (2013-02-21 19:33:36)

Offline

#37 2013-02-21 20:22:09

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Kwestia gustów - jak dla mnie H6 ma dużo dobrych idei i dużo słabych.

Offline

#38 2013-02-22 10:17:50

J. M. Sower

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-05
Posty: 27
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Trochę się zdenerwowałem tymi słowami, że szóstka jest najlepsza, ale trzeba przyznać że pociąg starszych graczy do trójki może być spowodowany tym, iż to gra naszej wczesnej młodości. Dodatkowo jej grafika jakoś się zbytnio nie starzeje i pewnie przez to nie odstrasza nas przy powracaniu do niej, a grywalność oczywiście nigdy się nie postarzeje.

Swoją drogą trochę mnie to przeraża, że mam kolegę w tym samym wieku, który pomijając krótkie chwile nie grał nigdy w gry starsze niż te z ok. 2004 r. i nie zamierza próbować grać w starsze "bo te nowe są genialne".

Wracając do tematu. Szczerze, wolę Kirina od Ubi niż tego zgodnego z mitologią ;P, a to w końcu inny świat i gdyby nie to, że tragicznie by to brzmiało w naszym świecie, to mantikora mogła by się nazywać choćby kucyk, albo wróbelek. A jeśli być zgodnym z mitologią naszego świata to Minotaur powinien być tylko jeden.

I jeszcze jedno. Te jednostki od Alex-andra, aż proszą się o to, aby je wykorzystać.

Offline

#39 2013-02-22 12:57:37

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Ja nie krytykowałem H6 (jakkolwiek nie jestem fanem tej części ). Ja krytykowałem ideę nazwania chińskich smoków kirinami. W H6 co prawda nie były to do końca chińskie smoki, ale jednak skojarzenie się dość szybko nasuwa.

Dlatego stanowczo protestuję powielaniu tego błędu i nazywaniu smoków Maestro kirinami - zwłaszcza jeśli zrobił też defy prawdziwych kirinów (notabene też niezgodnych z wyobrażeniem mitologicznym, ale bardziej odpowiadających znaczeniu tego słowa).


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#40 2013-02-22 16:32:14

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

No chyba ze tak Hobbit ale tylko zaproponowałem ale skoro są oddzielne defy tych Kirinów to nie wiedziałem. A tamto było tylko skojarzeniem z H6 jak z resztą słusznie za uwarzyłeś

Offline

#41 2013-02-22 20:16:19

Never

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-20
Posty: 44
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

dobra przyznam się, umiejętnie was strolowałem;p. Obiecuję, że ostatni raz;p. Ja sobie bardzo cenię H2 i H3 za stworzenie świetnego Archetypu, zaraz potem jest H4 z mnogością nowych pomysłów i fajnych rozwiązań, część 5 i 6 do mnie nie przemawia, grafika dla mnie to nie wszystko, gra musi mieć jeszcze serce, być ciekawa i wnosić coś nowego sobą, prezentować, a nie odgrzewać kotlety po raz enty.

Offline

#42 2013-03-29 21:34:20

majaczek

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2013-02-21
Posty: 1
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Never napisał "... a nie odgrzewać kotlety po raz enty."
majaczek odpowiada: "Drzewce raz po raz "

Offline

#43 2013-04-03 22:46:32

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki neutralne ogólnie

Coś wolno te tematy rozwijacie

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tnkserwer.pun.pl www.hsp.pun.pl www.teleinfo.pun.pl www.lareallife.pun.pl www.pokeluxus.pun.pl