Kuznia

Kuźnia to strona o projekcie MF


#76 2013-02-11 14:19:44

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Przyjmując ten sam system:

Atak w górę: Prawa noga (ta z tyłu) zdaje się stać mało stabilnie. Może wyglądało by lepiej gdyby ja lekko zgiąć w kolanie
Atak w dół: Zgadzam się z Hobbitem
Śmierć: Druga lepsza ale pozycje do której spada trzeba zmienić i przed opadaniem przydało by się zgięcie kolan i obniżenie całej postaci na nich.
Obrona: Pierwsza najlepsza tylko potrzeba jeszcze dodać prace nóg
Oczekiwanie: Jak wyżej

Offline

#77 2013-02-12 10:40:43

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Hm widziałem te animacje zrobione przez Mosque i uważam że są ciekawe i zgadzam się z opiniami Hobbita i Witchkinga niektórym animacjom czegoś troszeczkę brakuje a niektóre są mało naturalne jak to dobrze ujął Hobbit

Offline

#78 2013-02-12 13:36:25

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Ataku w górę poprawiać nie będę.
Obrona - zgodnie z zaleceniami Seta lewa noga ma być nieruchoma. Jeszcze coś pokombinuję.
Oczekiwanie - zaraz coś zrobię.

A na razie - atak w dół z dwiema rękami
http://zapodaj.net/images/dd270ebbf65a4.gif

Offline

#79 2013-02-12 14:14:29

Warmonger

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-12-08
Posty: 19
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Atak bez trzymanki? Ta animacja wygląda, jakby broń wyśliznęła mu się z rak. A powinien własnie trzymać ją stabilnie sztywnymi rękoma.

Offline

#80 2013-02-12 14:55:34

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Niestety zgadzam się z Warmongerem, ta animacja wygląda tak jakby mu ta broń wyślizgiwała się z rąk a powinna trzymać się mocno w obu rękach . Ale na pocieszenie powiem że za każdym razem jest ciut lepiej

Offline

#81 2013-02-12 18:33:23

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Moim zdaniem atak w dół powinien wiązać się z obrotem tułowia;)

Offline

#82 2013-02-13 14:56:58

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Oczekiwanie
http://zapodaj.net/images/42cc6854b0c10.gif

EDIT

Atak w dół
http://zapodaj.net/images/2dab5ec7849cd.gif

Ostatnio edytowany przez Mosqua (2013-02-13 15:50:18)

Offline

#83 2013-02-13 19:21:54

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Ładne animacje Mosqua . Oczekiwanie wygląda tak poważnie heh jak by stał na wachcie czy coś a Atak w dół jakiś troszkę za szybki mi się wydaje ale cała reszta jest już hmm chyba dobrze, czas teraz poczekać na resztę opinii

Offline

#84 2013-02-13 19:24:19

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Widzę, że przyda się przedłużyć trochę broń by sięgnęła ziemi przy oczekiwaniu, ale to ja mogę się tym zająć jeśli wszyscy się zgodzą.

Obrót tułowia powinien być równoczesny z cofnięciem włóczni do ataku. Zaznacz odpowiednie kości i skopiuj je ctlr+c. Samo pchnięcie włócznia jest zbyt szybkie w stosunku do reszty.

Offline

#85 2013-02-16 12:17:10

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Pełna animacja weterana. W chodzie jest nieco większy niż w innych, ale to raczej mniejsza sprawa. Na szybko co warto jeszcze zrobić, bo chciałabym się już zająć się kolejną jednostką.
http://zapodaj.net/images/13ede6ccec8cd.gif

Ostatnio edytowany przez Mosqua (2013-02-16 12:19:41)

Offline

#86 2013-02-16 21:36:42

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Śmierć wygląda kiepsko. Zdaje się jak by przeskakiwał. Animacja zdaje mi się też minimlnie za szybka ale to może tylko wrażenie. Ogólnie myśle, że jest nieźle. Podeślij mi całość to podepne pod nieulepszonego.

Offline

#87 2013-02-16 22:09:00

Hirko

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 24
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Jest dobrze, animacja chodu i ataku prezentują się bardzo ładnie, co do reszty, zależy jak będzie wyglądać w grze. Zgadzam się w pełni z Witchem - śmierć wygląda, jakby wycięto najważniejsze klatki.

Offline

#88 2013-02-27 12:03:20

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Animacja azera by Witchking, Hobbit & Mosqua (tymczasowo bez ognia na głowie)

http://zapodaj.net/images/7efea6efb099d.gif

Ostatnio edytowany przez Mosqua (2013-02-27 12:04:15)

Offline

#89 2013-02-27 12:39:25

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Nieźle tylko przy chodzeniu noga wchodzi w ziemie.

Offline

#90 2013-02-27 16:02:56

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Szczerze mówiąc zająłem się głównie chodem i u mnie wyglądało to nieco inaczej - oprócz nóg bowiem (nieco inaczej ustawionych) obracał się również tułów... Sęk w tym że projektowałem to do starej wersji modelu...

W razie czego mogę poprawić.


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.teleinfo.pun.pl www.miasteczko-minecraft.pun.pl www.pokeluxus.pun.pl www.hsp.pun.pl www.lareallife.pun.pl