Kuznia

Kuźnia to strona o projekcie MF


#16 2012-11-12 18:07:34

Set

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 99
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Notka o Mountain Keep z Legowiska (bo chyba tylko tam znajdowały się jakieś informacje o tym) była napisana przeze mnie i to bardzo dawno temu kiedy stan ekipy wynosił tylko trzy osoby (ja, Hiro i Znajomy). Nie jestem w stanie powiedzieć ile się ostanie z tamtej koncepcji, a ile będzie nowości. A odpowiadając na pytania to mamy plany związane z tą frakcją i nadal prawdopodobnie będzie podmieniać twierdzę ^^ Wszystko po kolei, w tym momencie jedynym projektem jakim się zajmujemy jest Ziggurat (Witchking jest wyjątkiem ), na pewno więcej informacji będzie dostępne jak go ukończymy

Poza tym tej notki już chwilowo nie można przeczytać... =x


ZGOP na zawsze

Offline

#17 2012-11-13 07:01:46

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Dzięki Set za odpowiedź to miło że Administratorzy odpowiadają nawet na najdziwniejsze pytania bo i takie się zdarzają . Podobno ciekawość to pierwszy stopień do piekła heh mówi się trudno i żyje się dalej A jak tam prace nad Lamassu idą w dobrym kierunku czy jeszcze nie zdecydowaliście jak dokładnie ta istota będzie wyglądała w tym temacie podaliśmy rożne propozycje na tą istotę i nawet jak by miała mieć np. kozią brodę , głowę mały rogi kozła , ciało goryla itp. to i tak był by to ciekawy projekt różniący się od innych istniejących już między innymi w Homm VI wiem że planujecie równie ciekawe projekty i chętnie zobaczył bym je w grze po ukończeniu ich przez was i waszych fachowców

Offline

#18 2012-11-13 19:49:54

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Szczerze mówiąc to do weekendu mam taki zapierdziel, że nawet nie mam kiedy o tym myśleć. Mam nadzieje, że w przyszłym tygodniu trochę mi się życie uspokoi.

Offline

#19 2012-11-16 15:02:08

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Spoko luz Witchking dasz sobie radę heh a po wszystkim pójdziesz z Hobbitem , Setem oraz Mosqua na Browca lub na jakiegoś mocniejszego drinka . A wracając do tematu trochę sobie chyba nagrabiłem z tego co widzę gdzie nie spojrzeć komentuję ile wlezie he heh projekt MF wraz z nowymi Miastami z pewnością będzie lepszy od WoGa bo z tym nigdy nie wiadomo . Hm na koniec mam małe pytanie czy planujecie zrobić jakieś nowe menu w waszym projekcie np. ze zlatującym Smokiem na opustoszałe Miasto oraz o nowym mp3 w menu    Mam pewną propozycję na tło menu : http://speedy.sh/pUFbc/World-of-Darkness.jpg i dźwięki w tle : http://speedy.sh/vJD2B/MAINMENU.MP3 pomyślałem że się przyda .

Ostatnio edytowany przez Bistro22 (2012-11-16 17:04:06)

Offline

#20 2012-11-16 17:54:11

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Dzięki;) Może się przyda. A komentować możesz do woli:)

Offline

#21 2012-11-17 08:13:04

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Do woli no aż tak nie będę przesadzał ale miło że to co podałem w linkach tobie również się podoba . Wiem że czasem trudno jest dobrać ciekawą i odpowiednią tapetę na tło menu w jakiejkolwiek grze nie wspominając już o dźwiękach mp3 dla menu by w miarę pasowała do klimatu i jeśli ktoś ma inne propozycje to niech również je podaje wam wszystko się może kiedyś przydać nawet jeśli jest to tylko drobnostka ^^

Offline

#22 2012-11-20 21:56:09

Never

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-20
Posty: 44
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

mówiąc szczerze jednostki bardzo mnie zaskoczyły na plus. Tworzą swój klimat i idealnie pasują klimatem do zamku. Sporo było na ten temat dyskusji, gdyż przez ponad 3 miechy nie mogliśmy dojść do porozumienia. Ale efekt finalny widać, że był wart tych wszystkich kłótni i długich godzin spędzonych nad rozmowami o Zigguracie.

Offline

#23 2013-02-18 19:59:07

Lord Hawk

Użytkownik

Zarejestrowany: 2013-02-18
Posty: 15
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Witam
Modele jednostek bardzo dobre, jednak widzę że macie jeszcze niepewne plany co do jednostek 1-2 poziomu, najbardziej przemawiają za tym propozycje bohaterów, gdzie bohater od jednostek poziomu 2 [golemy] jest przekreślony, a najnowsza propozycja Mosqua'y to bohater demoniak o specjalizacji Furiaci.
Mimo ze pisze dopiero teraz to wasz projekt [oba miasta] obserwuje od początku i odkąd pojawił się Ziggurat, to mam wrażenie że do tego miasta bardziej by pasował Azer niż do Modern Forge [gdzie jest obecnie], zarówno jeśli chodzi o wygląd a także tematykę miasta [ogień, lawa].
Dobrym rozwiązaniem było by dać jednostkę 2 poziomu z 1 strony tego tematu [nie wiem czy to Bezduszny czy Furiat] a na poziom 2 dać Azera, było by to też dobre rozwiązanie ze względu na bohaterów bo można by wtedy dać z 1-2 o innej rasie [Azer to nie krasnal], oraz ze względu na mało latających jednostek miasta, bo aktualnie to wygląda że tylko Lamassu takowym będzie a to dopiero 7 poziom, a miasto jednostkami dystansowymi też nie błyszczy [zapewne Kapłan i może Łowca] więc było by to dobre uzupełnienie, a do M.F. można by było dodać inną klimatyczną jednostkę. Ale to tylko propozycja.

Przy okazji mam pytanie czy macie jakieś plany na zmianę krasnala w Rampart, kiedy Ziggurat będzie już gotowe? Osobiście myślę zmienić nazwę na Gnomy aby nie zmieniać balansu ale żeby była jakaś różnica.

Offline

#24 2013-02-18 20:42:18

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Witamy;) (Ja i moje alter-ego)

Miło, że ktoś śledzi losy naszego projektu. Dobrze wiedzieć, że robimy to dla kogoś:)

Początkowo Ziggurat miał podmieniać Rampart więc nie było by tego problemu. A obecnie przy VCMI musimy jeszcze nad tym pomyśleć.

Jeśli chodzi o Azera to kwestia bardziej tyczy się fabuły więc się nie wypowiem.

A mechanicznie brak latających to nasz mały eksperyment który będziemy testować. Jak się nie sprawdzi to pomyślimy co z tym zrobić;)

Offline

#25 2013-02-19 00:42:48

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Co do Azera - Azer tutaj przyjęliśmy jako krasnala, który jest na służbie u cyborgów i tak się lekko zmutował. Ziggurat tak wiele motywów ognia czy lawy nie ma - aby tylko wulkan przy mieście a tak to żadna jednostka nic nie ma z ogniem wspólnego. Formalnie też MF nie będzie modyfikowane (za wyjątkiem medukrzyżowca, z oczywistego powodu).

Offline

#26 2013-02-20 18:38:12

Hirko

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 24
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Przedstawiam pierwsze artworki GKH na podstawie modeli Witchkinga :}

http://www.freeimagehosting.net/newuploads/od24c.jpg
http://www.freeimagehosting.net/newuploads/xkvvw.jpg

Offline

#27 2013-02-20 19:33:06

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Ustawienie trochę niemrawe, ale i tak czuć klimat. :3


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#28 2013-02-21 09:42:58

J. M. Sower

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-05
Posty: 27
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Mi się bardzo podoba(szczególnie pancerz), ale rzeczywiście ustawienie mogło być lepsze.

Offline

#29 2013-02-21 14:58:28

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Bardzo fajne Krasnoludy Witchking ma talent i oby dalej go rozwijał w dobrym kierunku czego mu życzę

Offline

#30 2013-05-19 12:33:46

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Aktualizacja pierwszego posta

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hsp.pun.pl www.miasteczko-minecraft.pun.pl www.tnkserwer.pun.pl www.pokeluxus.pun.pl www.teleinfo.pun.pl