Kuznia

KuĽnia to strona o projekcie MF


#1 2013-03-03 18:19:47

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Artefakty dla jednostek

Warto wprowadzić by pewn± systematykę by nie zrobił się bałagan z tymi artefaktami.

Ustalili¶my, że mog± nimi być runy. Zastanawiam się nad dorzuceniem zupełnie innego typu takowych artefaktów. Dokładniej Zwoje łowcy. Dawały by one zwiększone obrażenia przeciw konkretnym istot±. Co o tym s±dzicie?

Offline

#2 2013-03-03 19:01:33

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Artefakty dla jednostek

Brzytwa Ockhama.


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#3 2013-03-03 19:22:00

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Artefakty dla jednostek

Jak rozumiem chodzi Ci o ograniczenie się do run. Problem jest taki, że Art chce runy wyspecjalizować dla krasnoludów.

Offline

#4 2013-03-03 19:27:48

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Artefakty dla jednostek

Bo te runy, produkowane po za Zigguratem, trac± w sumie sens. Inni raczej z obrzydzeniem patrz± na to, co wyrabiaj± krasnoludy.

Ostatnio edytowany przez Mosqua (2013-03-03 19:29:31)

Offline

#5 2013-03-03 19:34:55

Warmonger

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-12-08
Posty: 19
Punktów :   

Re: Artefakty dla jednostek

Może nie czuję klimatu, ale we mnie osobi¶cie kolorowe kamienie nie wzbudziłyby obrzydzenia

Zwoje to ciekawy pomysł, ale trudno je zbalansować. Albo będ± skierowane przeciwko kilku wybranym istotOM, albo będzie ich całe mnóstwo. Ciężko też zaopatrzyć się w zwoje na zapas dla przyszłych jednostek dodawanych w modach.

Można też wykorzystać koncept z H5 - istnieje specjalny budynek, w którym łowca może wybrać sobie wroga rasowego. Ten budynek mógłby generować takie zwoje, np. za odpowiedni± opłat±. Ale to zadanie dla skryptów.

Offline

#6 2013-03-03 19:42:41

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Artefakty dla jednostek

Ti zdaje się być najlepszym rozwi±zaniem

Offline

#7 2013-03-03 23:06:21

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Artefakty dla jednostek

Problem jest taki, że Art chce runy wyspecjalizować dla krasnoludów.

1. Stwórz jaki¶ nowy element w grze.
2. Ogranicz go do jednej frakcji.
3. Stwórz inny, bardzo podobny, żeby pozostałe frakcje miały lepiej.
4. Ogranicz go znowu do jednej frakcji.
5. Powtarzaj punkty 3 i 4 aż do znudzenia.


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wszystkootravian.pun.pl www.tibiarules.pun.pl www.super-bakugany.pun.pl www.air17.pun.pl www.mohercorps.pun.pl