Kuźnia to strona o projekcie MF
Dodałem powyższą jednostkę do gry. Zastanawiam się jeszcze nad umiejętnościami i statystykami. Proponuje coś w tym stylu:
Atak: 7
Obrona: 12
Życie: 30
Obrażenia: 2-6
Ruch: 5
Koszt: 250
Przyrost: 6
Umiejętności:
40% odporności na magię
+3 do obrony gdy się broni
Jeśli chodzi o umiejętności zastanawiam się jeszcze nad zmniejszeniem obrażeń od pocisków, ale w takim przypadku z czegoś trzeba by zrezygnować.
Co myślicie?
Offline
Hm obrażenia ciekawe pkt. zdrowia również nie mam zarzutów odporność proponował bym troszeczkę zwiększyć przynajmniej minimalnie chociaż z drugiej strony z tą co jest bardziej odpowiada pierwotnemu krasnoludowi czy masz dla niego jakąś nazwę a i co do +3 Obrony gdy się broni czy to nie jest lekka przesada i tak ma już te 12 pkt. tej obrony zamiast tych +3 dał bym coś innego np. to co podałeś poniżej umiejętność zmniejszenia obrażeń od pocisków.
Offline
Hmm... Dla tego krasnoluda może "Tarczę powietrzną" wraz z jej aurą. W końcu tarczownicy służyli do ochrony tylnych rzędów przed strzałami.
Jeżeli zaś chodzi o upgrade'y. Dla cyklopów może dać paraliż w walce wręcz (uderzenie kamulcem coś winno znaczyć) a dla orków brak kar w walce wręcz. Czarcim lordom podnieść nieco HP (nawet o te głupie 5 punków). Jako, że w Infernie warto skupić się na przerabianiu chochlików w demony, to tym drugim dać jakiś bajer, w stylu może dwukrotnego ataku, stałego szczęścia dodatniego lub na początku bitwy mieć szansę na rzucenie na siebie "żądzy krwi".
Offline
Jednostka dobrze wyważona, choć przy tym życiu mógł by mieć 10 obrony i +5 gdy się broni, ale i tak jest dobrze. Co do zmiany też ciekawe, wtedy zamiast dodatkowej obrony dodać tą tarcze powietrza np. 50% to jednostka do obrony zamku była by idealna.
Offline
Atak: 7
Obrona: 12
Życie: 30
Obrażenia: 2-6
Ruch: 5
Koszt: 250
Przyrost: 6
Umiejętności:
40% odporności na magię
+5 do obrony gdy się broni
W takiej wersji do testów:
http://www.adrive.com/public/GWP8Ur/witchking.rar
Offline
Wydaje mi się że z tą umiejętnością +5 do obrony to mała przesada ale no dobrze tylko myślałem raczej że to będzie zmniejszenia obrażeń od pocisków w jakimś tam procencie co wydawało by cię ciekawszą opcją ale i tak nie jest źle. A i jeszcze coś czy mógł byś podać inny link to pobrania go bo ten sprawdzałem dwu krotnie i nie działał mi jeśli mógł byś go podać np. tutaj : http://speedy.sh/ bym był tobie wdzięczny
Offline
O ile to nie zmiany w ostatniej chwili to mam 2 zastrzeżenia; ruch 6 [pewnie pomyłka z przyrostem], i brak nazwy jednostki [a dokładnie pliku tekstowego z nazwą i dopisku o tym w pliku "mod.json"], ale po zmianie tych 2 rzeczy wszystko działa jak należy.
Offline
Dzięki Hawk:) Poprawione:
http://www.speedyshare.com/q2XGe/witchking.rar
Co do obrony na pociski to jeszcze o tym myślę. Proszę o testy:)
Następna jednostka którą chce wprowadzić do VCMI to:
Atak: 17
Obrona: 14
Życie: 150
Obrażenia: 30-60
Ruch: 7
Koszt: 1500
Przyrost: 6
Umiejętności:
Nieumarły
Co sądzicie o takich statystykach? Myślę, że przydała by się jeszcze jakaś umiejętność ale nie mam pomysłu.
Dodam jeszcze, że jednostka ta docelowo miała by powstawać w szkieletorni z gigantów, behemotów, diabłów, aniołów i cyklopów (Zastanawiam się nad ograniczeniem tej listy). Mogła by też w przyszłości być alternatywą dla kościanych smoków. Wymaga to jednak przemyślenia statystyk (Te na alternatywę są raczej za słabe)
Offline
Krasnoludkowi przydałaby się jakaś nazwa, ale wygląda zacnie.
jednostka ta docelowo miała by powstawać w szkieletorni z gigantów, behemotów, diabłów, aniołów i cyklopów
Można dodać bohatera z odpowiednią specjalnością, aby było śmieszniej
Bardzo wysokie obrażenia (jak Czarny Smok), poza tym słaby. Sugerowałbym odporność na strzały (w końcu to szkielet) lub odporność na obrażenia magiczne, żeby nie ginął zbyt łatwo. Inna możliwość to wzbudzanie grozy lub wielokrotny kontratak (w końcu ma dwie głowy ). Raczej bez wyszukanych zdolności magicznych.
Ostatnio edytowany przez Warmonger (2013-03-03 14:40:57)
Offline
Ten "kościany golem" jeśli miałby być alternatywą kościanego smoka to wcale nie wypada żle, bo porównując kościanego do innych smoków to też ma znacznie słabsze statystyki, więc ta jednostka też powinna być słabsza od innych żywych 7 poziomowych "humanoidów" [przy gigancie to minimalnie gorzej wygląda], za to przydały by mu się 2 dobre skille i tu np. groza, szansa na zmniejszenie morali po ataku [poziom zaaw. = -2], atak 3 naraz [jak się tak zamachnie tą łapą ], szansa na uniknięcie części obrażeń od ataków w zwarciu i z dystansu lub choćby kradzież many jak upiór. Co do zamiany w szkieletorni to wyeliminował bym cyklopa ponieważ; byłby to mimo wszystko upg. dla cyklopa oraz że ten szkielet w obu głowach ma 2 oczodoły więc z cyklopa raczej go się nie zrobi
Offline
Hm bardzo ciekawy pomysł a co powiesz na coś w tym stylu :
Atak: 17
Obrona: 14
Życie: 150
Obrażenia: 27-42
Ruch: 7
Koszt: 1500
Przyrost: 6
Umiejętności:
Nieumarły , Regeneracja
Zmieniłem mu troszkę obrażenia by były za silne heh nie jest on Smokiem ani Gigantem więc nie wiem dla czego były aż takie potężne moim zdaniem powinien nie być silniejszym od Upiornego Smoka co do reszty statystyk i umiejętności to już mała propozycja gdy by mógł się regenerować był by godnym przeciwnikiem nie wiem co o tym sądzicie
Ostatnio edytowany przez Bistro22 (2013-03-03 16:45:39)
Offline