Kuźnia to strona o projekcie MF
Przedstawiam bohaterów Zigguratu. Portrety zostały opracowane przez Regisa, biografie przez Hira. Propozycje specjalizacji i umiejętności (po jednej minimalnej mojej modyfikacji) - również Hiro.
Kaci są bohaterami mocy w Zigguracie. Ci bezwzględni wojownicy stawiają nacisk na dyscyplinę i zorganizowany atak swoich oddziałów, lubią także wspomagać armię machinami wojennymi. Nie mają cierpliwości do dyplomacji ani nie dbają o morale i zdrowie podopiecznych, wierzą jednak w szczęście zsyłane im przez Lammasu.
Umiejętność klasowa: Odporność
Nyxxis
krasnolud, mężczyzna
Nyxxisa zawsze fascynowały machiny, zwłaszcza takie, którymi można było zadać ból innej istocie. Podobno jako młody krasnolud za daleko posunął się w eksperymentowaniu i dotkliwie pokaleczył swoje ciało. Od tego czasu zawsze nosi szczelną zbroję i nigdy nie odsłania swojej twarzy. Mimo to jego zamiłowanie do machin nigdy nie osłabło.
Specjalizacja: Balista (Atak i obrona kontrolowanej balisty wzrastają o kilka poziomów począwszy od poziomu piątego)
Umiejętności początkowe: Odporność, Artyleria
Cuzh
krasnolud, mężczyzna
Cuzh z upodobaniem otacza się bezrozumnym tłumem bezdusznych, którzy mu usługują. Niektórzy twierdzą, że sam jest opętany tak jak oni; mimo wszystko nikt inny nie potrafi tak efektywnie wykorzystywać tych stworzeń w walce.
Specjalizacja: Bezduszni (Kontrolowani przez bohatera bezduszni uzyskują 1 punkt szybkości więcej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu pierwszego)
Umiejętności początkowe: Odporność, Taktyka
Hurimm
krasnolud, mężczyzna
Hurimm jest wśród swoich weteranem - zasłynął z wygrywania najcięższych bitew swych czasów. Według niego podstawą każdej armii powinny być zbroje i tarcze, gdyż każdy wojownik jest tak silny jak najsłabsze ogniwo jego pancerza.
Specjalizacja: Płatnerz (Dostaje 5% premii do zdolności Płatnerz na poziom)
Umiejętności początkowe: Odporność, Płatnerz
Nemanris
krasnolud, kobieta
Nemanris jest równie wszechstronną co tajemniczą krasnoludką. Wychowała się na ulicach zigguratu, więc żadne sztuki nie są jej obce – również te mniej chwalebne. Potrafi „znaleźć” fundusze na każdy cel, na którym jej zależy.
Specjalizacja: 350 sztuk złota (Dostarcza dziennie 350 sztuk złota królestwu, któremu służy)
Umiejętności początkowe: Odporność, Logistyka
Darhes
krasnolud, mężczyzna
Darhes został wychowany na fanatycznego wyznawcę Lammasu - aby być bliżej swych bogów związał się nawet z ich własną gwardią. Może ślepa wiara daje mu fałszywe poczucie spełnienia, a może rzeczywiście wielbione istoty zsyłają Darhesowi powodzenie w bitwach.
Specjalizacja: Gwardziści aka Jeźdźcy Triceraptosów (Kontrolowani przez bohatera gwardziści uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu piątego)
Umiejętności początkowe: Odporność, Skuteczność ataku
Khakka
krasnolud, mężczyzna
Khakka był niegdyś dumnym krasnoludem pragnącym chwały. Bitwy jednak go zmieniły i pewnego dnia włożył maskę i zamilkł. Od tego dnia nigdy nie zdejmuje swego tajemniczego hełmu a jego głos usłyszeć można tylko w bitewnym zgiełku gdy wydaje rozkazy, a z każdą kolejną wygraną bitwą staje się coraz bardziej posępny.
Specjalizacja: Dowodzenie (Bohater zaczyna grę z zaawansowanym stopniem dowodzenia)
Umiejętności początkowe: Odporność, Dowodzenie 2
Parak
krasnolud, mężczyzna
Parak znany jest ze swojego tchórzostwa i mimo rozchwalania swoich rzekomych dokonań, każdy wie, że w walce wyręczył się demoniakami. To jednak trzeba mu przyznać – rozstawia ich tam, gdzie zawsze zbiorą swoje krwawe żniwo.
Specjalizacja: Demoniacy (Kontrolowani przez bohatera demoniacy uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu czwartego)
Umiejętności początkowe: Odporność, Łucznictwo
Gronut
krasnolud, mężczyzna
Od czasu, gdy pewien mag doprawił mu aż nazbyt bujną brodę, Gronut chorobliwie obawia się magii i wręcz przesadnie ubóstwia swój topór. O dziwo - z biegiem czasu, dzięki starej fobii okazał się niezwykle przewidującym i nieuchwytnym dla czarodziei przywódcą.
Specjalizacja: Odporność (Dostaje 5% premii do zdolności Odporność na poziom)
Umiejętności początkowe: Odporność 2
Montarqua
demoniak, kobieta
(?)
Montarqua jest jedyną znaną żeńską przedstawicielką gatunku, która wybiła się ponad przeciętność. Będąc wielce nieatrakcyjna dla swoich dniami i nocami przesiadywała w karczmie, wśród prostackich krasnoludów pijąc z nimi do nieprzytomności. Przez upojenie alkoholowe oraz w miarę rozsądny umysł jako jedna z niewielu potrafiła rozumieć tak furiatów jak i innych dowódców.
Specjalizacja: Furiaci (Kontrolowani przez bohatera furiaci uzyskują 1 punkt szybkości więcej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu drugiego)
Umiejętności początkowe: Logistyka, Skuteczność ataku
-----------------------------------------------------------------------------
Apostołowie są herosami magii w Zigguracie. Ich przeznaczeniem jest wytępienie wszystkich niewiernych i przeciwników Lammasu. W tym celu wspomagają się logistyką oraz ofensywną magią, najchętniej najbliższych ich sercu żywiołów – ognia i ziemi. Nie są dobrymi dowódcami, ale nie stronią od wspomagania żołnierzy machinami i umiejętnościami walki.
Aleor
krasnolud, mężczyzna
Podczas jednej z ekspedycji w głąb puszczy drużyna Aleora została napadnięta przez grupę leśnych minotaurów. Apostoł wyszedł z tej opresji cało dzięki ożywianiu poległych towarzyszy. Od tego czasu Aleor sądzi, że Wskrzeszenie jest jego przeznaczeniem.
Specjalizacja: Wskrzeszenie (Z każdym nowym poziomem czar Wskrzeszenie staje się silniejszy)
Umiejętności początkowe: Mądrość, Nauka czarów
Brauto
krasnolud, mężczyzna
Brauto nigdy nie był specjalnie rozmowny, co więcej - pędzi bardzo tajemniczy żywot. Niektórzy twierdzą, że w swojej kaplicy odprawia rytuały łączące jego duszę z Lammasu. Jeśli to prawda, tajemnica jego ponadprzeciętnej biegłości w mistycznych sztukach została rozwiązana.
Specjalizacja: Mistycyzm (Dostaje 5% premii do zdolności Mistycyzm na poziom)
Umiejętności początkowe: Mądrość, Mistycyzm
Gorgar
krasnolud, mężczyzna
Gorgar to ostatni z klanu Kamiennych Młotów i powiernik kowalskich tajemnic. Mówi się, że swą moc zawdzięcza nie tylko kowalskim talentom, ale też duszą przodków uwięzionych rodową klątwą przy ostatnim żyjącym członku klanu.
Specjalizacja: Tarcza (Czar Tarcza rzucany jest zawsze z experckiego poziomu zaawansowania)
Umiejętności początkowe: Mądrość, Odporność
Cenora
krasnolud, kobieta
Cenora od wczesnych lat życia przejawiała nienaturalne zainteresowanie ogniem. Kapłani zigguratu wykorzystują każdy taki wyjątek... Od czasu tygodnia spędzonego w Sali Przeistoczeń krasnoludka potrafi wywołać ściany ognia gorętszego niż ten, który znają śmiertelnicy.
Specjalizacja: Ściana ognia (Zaklęcie ściana ognia zadaje podwójne obrażenia)
Umiejętności początkowe: Mądrość, Magia ognia
Hemris
krasnolud, kobieta
Hemris jest niezwykle mocno związana z ziemią i wszystkim, co od niej pochodzi. Nie potrzebowała poprawek ze strony Lammasu, aby móc wypełniać ich wolę - jej magiczna moc jest wyłącznie rezultatem szczególnej więzi z żywiołem ziemi.
Specjalizacja: Deszcz meteorów (Z każdym nowym poziomem czar Deszcz meteorów staje się silniejszy)
Umiejętności początkowe: Mądrość, Magia ziemi
Brokka
krasnolud, mężczyzna
Brokka wielokrotnie udowadniał, że jest specjalistą od „czarnej roboty”. Wraz ze swoimi kapłanami załatwi problem raz na zawsze – obojętnie, czy chodzi o nieprzyjacielski oddział, czy porachunki z prywatnym wrogiem.
Specjalizacja: Kapłani (Kontrolowani przez bohatera kapłani uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu trzeciego)
Umiejętności początkowe: Mądrość, Taktyka
Yarrak
krasnolud, mężczyzna
Yarrak ma zwyczaj chwalenia się swoim krwawym dorobkiem po każdej z bitew, zbiera również kości zabitych przez siebie potworów. Oczywiście od swoich podwładnych wymaga równego zaangażowania... Takich wysłanników jak on bogowie zigguratu wynagradzają najchojniej.
Specjalizacja: Żądza krwi (Zaklęcie Żądza krwi ma zwiększony efekt)
Umiejętności początkowe: Mądrość, Skuteczność ataku
Dhorl
krasnolud, mężczyzna
Dhorl pochodzi z plemienia największych krasnoludzkich władców. Jego niezwykła - jak na rdzennego krasnoluda – magiczna moc od dawna stanowi zagadkę. Sam apostoł twierdzi, że nigdy nie spoufalał się z lammasu, nie brak jednak świadków, których relacje dają wiele do myślenia...
Specjalizacja: Talent magiczny (Dostaje 5% premii do zdolności Talent magiczny na poziom)
Umiejętności początkowe: Mądrość, Talent magiczny
El Hartim
ifryt, mężczyzna
(?)
Przed Rozliczeniem El Hartim był wielkim szkodnikiem na ziemiach południowych - bawił się marzeniami sprowadzając na życzących kłopoty. Pewna grupa awanturników postanowiła przerwać tą zabawę, zamykając go w lampie oliwnej i zakopując głęboko pod ziemią. Po Rozliczeniu został uwolniony przez krasnoludy, a przez lammasu zmuszony do posłuszeństwa i służby.
Specjalizacja: Pech (Zaklęcie Pech ma zwiększoną skuteczność)
Umiejętności początkowe: Mądrość, Szczęście
Offline
Portrety, przynajmniej niektóre, do wymiany albo przynajmniej jakiejś modyfikacji. Biografie w porządku, ale dlaczego jest tylko połowa bohaterów?
Inna sprawa że przydałyby się inne rasy niż tylko krasnoludy. Chociażby i jeden odmieniec.
Ostatnio edytowany przez Hobbit (2013-02-12 16:11:51)
Offline
Wszystko ładnie pięknie ale dla czego na 16 bohaterów jest tylko 3 Kobiety i aż 13 Mężczyzn hmm ? według mnie powinno być przynajmniej 6 Kobiet by było troszkę uczciwiej lub pół na pół ale to już nie mnie o tym decydować Z tego co sobie przypominam na 16 bohaterów danej Frakcji było chyba przynajmniej ich 7 ee to znaczy Kobiet
Offline
Hobbit policz jeszcze raz mój drogi bracie : http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_1 … s-iii.html jest ich od 4 do 5 znaczy kobiet zależy jak policzysz Mutare i Mutare Drake
Offline
Dlaczego Witch? Jak grałam w MM 7 to zawsze miałam krasnoludzicę w teamie.
Co do innorasowych - NMN dał na ukrytym forum nawet ładny portret Motaro z MK3. Coś takiego fajnie by się prezentowało na tle karasi
Offline
A co do Motaro świetny pomysł Mosqua ale jak napisał Witchking on nie nada się na Krasnoluda a raszej na coś po między Demonem a Władcą Lochów. Chociaż wracając jeszcze na chwilkę do tych Krasnoludzic a może Druidki albo Nimfy były by odrobinę lepszą nazwą dla nich ale to tylko sugestia
Ostatnio edytowany przez Bistro22 (2013-02-13 19:16:05)
Offline
GKH TEAM
Muszę przyznać, że portrety kobiet wyglądają na kobiety ludzkie. U krasnoludzic powinny występować bardziej okrągłe rysy twarzy i okrąglejsze nosy. Ja tam w takich nie gustuję, ale to mi ich po prostu nie przypomina i od razu nasuwa mi się na myśl to, że to są ludzkie kobiety ;P.
Jak ktoś oglądał film Hobbit, to powinien wiedzieć o co mi dokładnie chodzi.
Edit: To powinno być bardziej coś w tym stylu, choć te bokobrody są trochę przerażające .
Ostatnio edytowany przez J. M. Sower (2013-02-13 16:24:40)
Offline