Kuznia

Kuźnia to strona o projekcie MF


#1 2013-02-12 15:59:52

Set

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 99
Punktów :   

Bohaterowie

Przedstawiam bohaterów Zigguratu. Portrety zostały opracowane przez Regisa, biografie przez Hira. Propozycje specjalizacji i umiejętności (po jednej minimalnej mojej modyfikacji) - również Hiro.

Kaci są bohaterami mocy w Zigguracie. Ci bezwzględni wojownicy stawiają nacisk na dyscyplinę i zorganizowany atak swoich oddziałów, lubią także wspomagać armię machinami wojennymi. Nie mają cierpliwości do dyplomacji ani nie dbają o morale i zdrowie podopiecznych, wierzą jednak w szczęście zsyłane im przez Lammasu.

Umiejętność klasowa: Odporność



Nyxxis
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/nyxxis.jpg

Nyxxisa zawsze fascynowały machiny, zwłaszcza takie, którymi można było zadać ból innej istocie. Podobno jako młody krasnolud za daleko posunął się w eksperymentowaniu i dotkliwie pokaleczył swoje ciało. Od tego czasu zawsze nosi szczelną zbroję i nigdy nie odsłania swojej twarzy. Mimo to jego zamiłowanie do machin nigdy nie osłabło.

Specjalizacja: Balista (Atak i obrona kontrolowanej balisty wzrastają o kilka poziomów począwszy od poziomu piątego)

Umiejętności początkowe: Odporność, Artyleria



Cuzh
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/cuzh.jpg

Cuzh z upodobaniem otacza się bezrozumnym tłumem bezdusznych, którzy mu usługują. Niektórzy twierdzą, że sam jest opętany tak jak oni; mimo wszystko nikt inny nie potrafi tak efektywnie wykorzystywać tych stworzeń w walce.

Specjalizacja: Bezduszni (Kontrolowani przez bohatera bezduszni uzyskują 1 punkt szybkości więcej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu pierwszego)

Umiejętności początkowe: Odporność, Taktyka



Hurimm
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/hurimm.jpg

Hurimm jest wśród swoich weteranem - zasłynął z wygrywania najcięższych bitew swych czasów. Według niego podstawą każdej armii powinny być zbroje i tarcze, gdyż każdy wojownik jest tak silny jak najsłabsze ogniwo jego pancerza.

Specjalizacja: Płatnerz (Dostaje 5% premii do zdolności Płatnerz na poziom)

Umiejętności początkowe: Odporność, Płatnerz



Nemanris
krasnolud, kobieta

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/nemanris.jpg

Nemanris jest równie wszechstronną co tajemniczą krasnoludką. Wychowała się na ulicach zigguratu, więc żadne sztuki nie są jej obce – również te mniej chwalebne. Potrafi „znaleźć” fundusze na każdy cel, na którym jej zależy.

Specjalizacja: 350 sztuk złota (Dostarcza dziennie 350 sztuk złota królestwu, któremu służy)

Umiejętności początkowe: Odporność, Logistyka



Darhes
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/darhes.jpg

Darhes został wychowany na fanatycznego wyznawcę Lammasu - aby być bliżej swych bogów związał się nawet z ich własną gwardią. Może ślepa wiara daje mu fałszywe poczucie spełnienia, a może rzeczywiście wielbione istoty zsyłają Darhesowi powodzenie w bitwach.

Specjalizacja: Gwardziści aka Jeźdźcy Triceraptosów (Kontrolowani przez bohatera gwardziści uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu piątego)

Umiejętności początkowe: Odporność, Skuteczność ataku



Khakka
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/khakka.jpg

Khakka był niegdyś dumnym krasnoludem pragnącym chwały. Bitwy jednak go zmieniły i pewnego dnia włożył maskę i zamilkł. Od tego dnia nigdy nie zdejmuje swego tajemniczego hełmu a jego głos usłyszeć można tylko w bitewnym zgiełku gdy wydaje rozkazy, a z każdą kolejną wygraną bitwą staje się coraz bardziej posępny.

Specjalizacja: Dowodzenie (Bohater zaczyna grę z zaawansowanym stopniem dowodzenia)

Umiejętności początkowe: Odporność, Dowodzenie 2



Parak
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/parak.jpg

Parak znany jest ze swojego tchórzostwa i mimo rozchwalania swoich rzekomych dokonań, każdy wie, że w walce wyręczył się demoniakami. To jednak trzeba mu przyznać – rozstawia ich tam, gdzie zawsze zbiorą swoje krwawe żniwo.

Specjalizacja: Demoniacy (Kontrolowani przez bohatera demoniacy uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu czwartego)

Umiejętności początkowe: Odporność, Łucznictwo



Gronut
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/gronut.jpg

Od czasu, gdy pewien mag doprawił mu aż nazbyt bujną brodę, Gronut chorobliwie obawia się magii i wręcz przesadnie ubóstwia swój topór. O dziwo - z biegiem czasu, dzięki starej fobii okazał się niezwykle przewidującym i nieuchwytnym dla czarodziei przywódcą.

Specjalizacja: Odporność (Dostaje 5% premii do zdolności Odporność na poziom)

Umiejętności początkowe: Odporność 2



Montarqua
demoniak, kobieta

(?)

Montarqua jest jedyną znaną żeńską przedstawicielką gatunku, która wybiła się ponad przeciętność. Będąc wielce nieatrakcyjna dla swoich dniami i nocami przesiadywała w karczmie, wśród prostackich krasnoludów pijąc z nimi do nieprzytomności. Przez upojenie alkoholowe oraz w miarę rozsądny umysł jako jedna z niewielu potrafiła rozumieć tak furiatów jak i innych dowódców.

Specjalizacja: Furiaci (Kontrolowani przez bohatera furiaci uzyskują 1 punkt szybkości więcej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu drugiego)

Umiejętności początkowe: Logistyka, Skuteczność ataku

-----------------------------------------------------------------------------

Apostołowie są herosami magii w Zigguracie. Ich przeznaczeniem jest wytępienie wszystkich niewiernych i przeciwników Lammasu. W tym celu wspomagają się logistyką oraz ofensywną magią, najchętniej najbliższych ich sercu żywiołów – ognia i ziemi. Nie są dobrymi dowódcami, ale nie stronią od wspomagania żołnierzy machinami i umiejętnościami walki.



Aleor
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/aleor.jpg

Podczas jednej z ekspedycji w głąb puszczy drużyna Aleora została napadnięta przez grupę leśnych minotaurów. Apostoł wyszedł z tej opresji cało dzięki ożywianiu poległych towarzyszy. Od tego czasu Aleor sądzi, że Wskrzeszenie jest jego przeznaczeniem.

Specjalizacja: Wskrzeszenie (Z każdym nowym poziomem czar Wskrzeszenie staje się silniejszy)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Nauka czarów



Brauto
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/brauto.jpg

Brauto nigdy nie był specjalnie rozmowny, co więcej - pędzi bardzo tajemniczy żywot. Niektórzy twierdzą, że w swojej kaplicy odprawia rytuały łączące jego duszę z Lammasu. Jeśli to prawda, tajemnica jego ponadprzeciętnej biegłości w mistycznych sztukach została rozwiązana.

Specjalizacja: Mistycyzm (Dostaje 5% premii do zdolności Mistycyzm na poziom)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Mistycyzm



Gorgar
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/gorgar.jpg

Gorgar to ostatni z klanu Kamiennych Młotów i powiernik kowalskich tajemnic. Mówi się, że swą moc zawdzięcza nie tylko kowalskim talentom, ale też duszą przodków uwięzionych rodową klątwą przy ostatnim żyjącym członku klanu.

Specjalizacja: Tarcza (Czar Tarcza rzucany jest zawsze z experckiego poziomu zaawansowania)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Odporność



Cenora
krasnolud, kobieta

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/cenora.jpg

Cenora od wczesnych lat życia przejawiała nienaturalne zainteresowanie ogniem. Kapłani zigguratu wykorzystują każdy taki wyjątek... Od czasu tygodnia spędzonego w Sali Przeistoczeń krasnoludka potrafi wywołać ściany ognia gorętszego niż ten, który znają śmiertelnicy.

Specjalizacja: Ściana ognia (Zaklęcie ściana ognia zadaje podwójne obrażenia)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Magia ognia



Hemris
krasnolud, kobieta

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/hemris.jpg

Hemris jest niezwykle mocno związana z ziemią i wszystkim, co od niej pochodzi. Nie potrzebowała poprawek ze strony Lammasu, aby móc wypełniać ich wolę - jej magiczna moc jest wyłącznie rezultatem szczególnej więzi z żywiołem ziemi.

Specjalizacja: Deszcz meteorów (Z każdym nowym poziomem czar Deszcz meteorów staje się silniejszy)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Magia ziemi



Brokka
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/brokka.jpg

Brokka wielokrotnie udowadniał, że jest specjalistą od „czarnej roboty”. Wraz ze swoimi kapłanami załatwi problem raz na zawsze – obojętnie, czy chodzi o nieprzyjacielski oddział, czy porachunki z prywatnym wrogiem.

Specjalizacja: Kapłani (Kontrolowani przez bohatera kapłani uzyskują 1 punkt szybkości wiecej. Ponadto ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu trzeciego)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Taktyka



Yarrak
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/yarrak.jpg

Yarrak ma zwyczaj chwalenia się swoim krwawym dorobkiem po każdej z bitew, zbiera również kości zabitych przez siebie potworów. Oczywiście od swoich podwładnych wymaga równego zaangażowania... Takich wysłanników jak on bogowie zigguratu wynagradzają najchojniej.

Specjalizacja: Żądza krwi (Zaklęcie Żądza krwi ma zwiększony efekt)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Skuteczność ataku



Dhorl
krasnolud, mężczyzna

http://zgop.net/backup/h3boh/zle_krasnoludy_bohaterowie_pliki/dhorl.jpg

Dhorl pochodzi z plemienia największych krasnoludzkich władców. Jego niezwykła - jak na rdzennego krasnoluda – magiczna moc od dawna stanowi zagadkę. Sam apostoł twierdzi, że nigdy nie spoufalał się z lammasu, nie brak jednak świadków, których relacje dają wiele do myślenia...

Specjalizacja: Talent magiczny (Dostaje 5% premii do zdolności Talent magiczny na poziom)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Talent magiczny



El Hartim
ifryt, mężczyzna

(?)

Przed Rozliczeniem El Hartim był wielkim szkodnikiem na ziemiach południowych - bawił się marzeniami sprowadzając na życzących kłopoty. Pewna grupa awanturników postanowiła przerwać tą zabawę, zamykając go w lampie oliwnej i zakopując głęboko pod ziemią. Po Rozliczeniu został uwolniony przez krasnoludy, a przez lammasu zmuszony do posłuszeństwa i służby.

Specjalizacja: Pech (Zaklęcie Pech ma zwiększoną skuteczność)

Umiejętności początkowe: Mądrość, Szczęście


ZGOP na zawsze

Offline

#2 2013-02-12 16:07:06

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Bohaterowie

Portrety, przynajmniej niektóre, do wymiany albo przynajmniej jakiejś modyfikacji. Biografie w porządku, ale dlaczego jest tylko połowa bohaterów?

Inna sprawa że przydałyby się inne rasy niż tylko krasnoludy. Chociażby i jeden odmieniec.

Ostatnio edytowany przez Hobbit (2013-02-12 16:11:51)


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#3 2013-02-12 16:36:08

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Bohaterowie

Tak - przydałoby się ze dwóch czy czterech demoniaków. Można nawet na siłę wrzucić kogoś kompletnie obcego, co jednostkowo wspiera (może być nawet głupi imp-mutant jako kat).

Offline

#4 2013-02-12 16:47:49

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Bohaterowie

Wszystko ładnie pięknie ale dla czego na 16 bohaterów jest tylko 3 Kobiety i aż 13 Mężczyzn hmm ? według mnie powinno być przynajmniej 6 Kobiet by było troszkę uczciwiej lub pół na pół ale to już nie mnie o tym decydować Z tego co sobie przypominam na 16 bohaterów danej Frakcji było chyba przynajmniej ich 7 ee to znaczy Kobiet

Offline

#5 2013-02-12 17:02:36

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Bohaterowie

Dungeon ma również 3 kobiety na 13 mężczyzn. Taka specyfika miasta.


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#6 2013-02-12 17:23:18

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Bohaterowie

Hobbit policz jeszcze raz mój drogi bracie : http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_1 … s-iii.html jest ich od 4 do 5 znaczy kobiet zależy jak policzysz Mutare  i Mutare Drake

Offline

#7 2013-02-12 17:43:06

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Bohaterowie

Mutare i Mutare Drake to jedna i ta sama bohaterka. Nie znamy też bohaterów specjalnych Zigguratu (oraz ich płci). Inna sprawa, że między 3/16 a 4/17 jest niewielka różnica.


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#8 2013-02-12 18:35:37

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Bohaterowie

Kobiety nie powinny być krasnoludami. Niech będą ludźmi. Proszę

Offline

#9 2013-02-12 22:54:55

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Bohaterowie

Dlaczego Witch? Jak grałam w MM 7 to zawsze miałam krasnoludzicę w teamie.

Co do innorasowych - NMN dał na ukrytym forum nawet ładny portret Motaro z MK3. Coś takiego fajnie by się prezentowało na tle karasi
http://img560.imageshack.us/img560/6223/motarosquare.gif

Offline

#10 2013-02-12 23:00:41

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Bohaterowie

Po prostu nasze panienki nie wyglądają mi na krasnoludki i tyle. Motaro by się nadałna demoniaka

Offline

#11 2013-02-13 10:34:59

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Bohaterowie

A co do Motaro świetny pomysł Mosqua ale jak napisał Witchking on nie nada się na Krasnoluda a raszej na coś po między Demonem a Władcą Lochów. Chociaż wracając jeszcze na chwilkę do tych Krasnoludzic a może Druidki albo Nimfy były by odrobinę lepszą nazwą dla nich ale to tylko sugestia

Ostatnio edytowany przez Bistro22 (2013-02-13 19:16:05)

Offline

#12 2013-02-13 16:17:46

J. M. Sower

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-05
Posty: 27
Punktów :   

Re: Bohaterowie

Muszę przyznać, że portrety kobiet wyglądają na kobiety ludzkie. U krasnoludzic powinny występować bardziej okrągłe rysy twarzy i okrąglejsze nosy. Ja tam w takich nie gustuję, ale to mi ich po prostu nie przypomina i od razu nasuwa mi się na myśl to, że to są ludzkie kobiety ;P.
Jak ktoś oglądał film Hobbit, to powinien wiedzieć o co mi dokładnie chodzi.

Edit: To powinno być bardziej coś w tym stylu, choć te bokobrody są trochę przerażające .
http://i.stack.imgur.com/DLKgz.png

Ostatnio edytowany przez J. M. Sower (2013-02-13 16:24:40)

Offline

#13 2013-02-13 17:04:55

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Bohaterowie

Dzięki Sower

Popieram

Offline

#14 2013-02-13 18:31:47

Set

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 99
Punktów :   

Re: Bohaterowie

Dobra, przecież to nie ma znaczenia, mogą być nawet gigantkami =D


ZGOP na zawsze

Offline

#15 2013-02-13 19:18:09

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Bohaterowie

Bardzo urokliwe Panie są na tych zdjęciach J. M. Sowera

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dforce.pun.pl www.margofan.pun.pl www.forumsuperots.pun.pl www.evilspirits.pun.pl www.303rdlsu.pun.pl