Kuznia

Kuźnia to strona o projekcie MF


#31 2012-12-14 18:25:18

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Zamiast tego uniesienia się mógłby lekko się "zatoczyć" do tyłu - oczywiście przez bardzo krótki moment.


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#32 2012-12-14 18:26:43

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Ech chyba na lekko przesadzone to ginięcie Pająka wygląda ale nie będę krytykował w sumie troszkę śmiesznie to wyszło ale to moje zdanie ciekawe co na to inni i oczywiście bez urazy próbuję być tylko z wami szczery

Offline

#33 2012-12-14 18:27:45

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Twoja argumentacja nawet mnie przekonuje Mosqua. Im dłużej na to patrze tym bardziej mnie przekonuje;p Ale nie wiem czy się po prostu nie przyzwyczajam i nie trace umiejętności osądu;p

Offline

#34 2012-12-14 18:30:35

Set

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 99
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Jak dla mnie wygląda jak najbardziej naturalnie i ok


ZGOP na zawsze

Offline

#35 2012-12-14 18:32:39

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Jak coś to mogę zrobić inne wersje, w oparciu o tutejsze propozycje. Tak dla porównania.

Offline

#36 2012-12-14 18:36:36

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Hm brzmi nieźle Mosqua

Ostatnio edytowany przez Bistro22 (2012-12-14 18:37:10)

Offline

#37 2012-12-14 19:15:31

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Byłoby to chyba faktycznie najlepsze rozwiązanie... o ile rzecz jasna by Ci się chciało.


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#38 2012-12-15 11:10:22

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

#39 2012-12-15 12:32:32

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Hm a więc tak bieg ciekawie wygląda lecz ja bym nad nim troszkę się zastanowił , Atak zaś dobry więc tutaj jest bez zarzutów , no i Obrona hm a gdy by tak robił gardę zamiast tego co robi obecnie nie wyglądało by to troszkę ciekawiej hm ? ale ogólnie co do całości nie jest źle nawet w miarę xD

Wracając do ruchu Nieśmiertelnego nie powinien poruszać się odrobinę ociężalej jak na Cyborga przystało ;P bo ten bieg raczej nie za bardzo do niego pasuje ale no cóż to tylko moje zdanie więc pewnie wiele to nie zmieni.

Co do Ataku jak pisałem nie mam zarzutów jest dobry nawet bardzo dobry ;P

I Obrona ta garda przydała by mu się chyba troszkę bardziej niż obecna Obrona ale to również tylko moje zdanie nie wiem czy ktoś się ze mną zgodzi bądź zaprzeczy temu co napisałem .

Ostatnio edytowany przez Bistro22 (2012-12-15 12:42:08)

Offline

#40 2012-12-15 16:09:11

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Według mnie powinien on kroczyć, nie podskakiwać. To na pewno nie dodaje mu powagi.
Atak powinien być nieco szybszy - patrz golem.
Obrona fajna, tylko coś dziwnie lewą ręką macha.


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#41 2012-12-17 21:06:48

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Witchking tak jak pisałem tobie prywatnie znalazłem ciekawy link : http://szokblog.pl/Keith-Thompson--ilus … 5285211954 a w nim modele jednostek mechanicznych myślę że mogą się przydać do czegoś w razie gdy byś ty nie miał ciekawych <bez urazy oczywiście>

Offline

#42 2012-12-22 16:17:12

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

#43 2012-12-22 17:54:41

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

No i to jest klasa!


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#44 2012-12-24 01:45:53

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

#45 2012-12-24 10:48:08

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Jednostki ogólnie

Nowy Nieśmiertelny i dopracowany Azer . Teraz Witchkingu pozostaną tobie ich ulepszenia no i nieszczęsna jednostka 6 poziomu zamiast Medu-Krzyżowca , ale zastanawia mnie jedno co to będzie na tym 6 poziomie i czy to będzie dopasowane do reszty z Modern Forge

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.inig.pun.pl www.sticklife9.pun.pl www.tibia-ots.pun.pl www.eps2011.pun.pl www.pokemon-crystal.pun.pl