Kuźnia to strona o projekcie MF
Ech chyba na lekko przesadzone to ginięcie Pająka wygląda ale nie będę krytykował w sumie troszkę śmiesznie to wyszło ale to moje zdanie ciekawe co na to inni i oczywiście bez urazy próbuję być tylko z wami szczery
Offline
Hm a więc tak bieg ciekawie wygląda lecz ja bym nad nim troszkę się zastanowił , Atak zaś dobry więc tutaj jest bez zarzutów , no i Obrona hm a gdy by tak robił gardę zamiast tego co robi obecnie nie wyglądało by to troszkę ciekawiej hm ? ale ogólnie co do całości nie jest źle nawet w miarę xD
Wracając do ruchu Nieśmiertelnego nie powinien poruszać się odrobinę ociężalej jak na Cyborga przystało ;P bo ten bieg raczej nie za bardzo do niego pasuje ale no cóż to tylko moje zdanie więc pewnie wiele to nie zmieni.
Co do Ataku jak pisałem nie mam zarzutów jest dobry nawet bardzo dobry ;P
I Obrona ta garda przydała by mu się chyba troszkę bardziej niż obecna Obrona ale to również tylko moje zdanie nie wiem czy ktoś się ze mną zgodzi bądź zaprzeczy temu co napisałem .
Ostatnio edytowany przez Bistro22 (2012-12-15 12:42:08)
Offline
Według mnie powinien on kroczyć, nie podskakiwać. To na pewno nie dodaje mu powagi.
Atak powinien być nieco szybszy - patrz golem.
Obrona fajna, tylko coś dziwnie lewą ręką macha.
Offline
Witchking tak jak pisałem tobie prywatnie znalazłem ciekawy link : http://szokblog.pl/Keith-Thompson--ilus … 5285211954 a w nim modele jednostek mechanicznych myślę że mogą się przydać do czegoś w razie gdy byś ty nie miał ciekawych <bez urazy oczywiście>
Offline
Nowy Nieśmiertelny i dopracowany Azer . Teraz Witchkingu pozostaną tobie ich ulepszenia no i nieszczęsna jednostka 6 poziomu zamiast Medu-Krzyżowca , ale zastanawia mnie jedno co to będzie na tym 6 poziomie i czy to będzie dopasowane do reszty z Modern Forge
Offline