Kuznia

Kuźnia to strona o projekcie MF


  • Index
  •  » Inne
  •  » Propozycja na nowe miasto Imperium podmieniające Zamek

#1 2012-11-27 23:47:25

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Propozycja na nowe miasto Imperium podmieniające Zamek

Małe wprowadzenie zmian jakie zajdą wraz z Imperium:

Kiedy Władcy Zamku zostali pokonani przez nadmierne armie wrogów Królowa Katarzyna wraz z Królem Rolandem postanowili wycofać się wraz z tymi co przeżyli do jakiegoś zacisznego miejsca gdzie nikt nie będzie zakłócał im spokoju . Na ich miejscu pojawią się nowi Władcy którzy zwali się Imperialistami , wraz z nowymi siłami postanowili stawić czoło losu i sprzyjającym mu trudnymi warunkami . Czy tym razem coś się zmieni w Świecie Miecza i Magii oraz czy nowi Władcy zdołają się przeciwstawić siłom wrogów których napotkają ? O to nowa Historia która zapowiada nadchodzące zmiany w rozgrywce pomiędzy Dobrem a Złem .

Miasto: Imperium , Rasa: Ludzie - Nowa Historia:

Po wielkim wybuchu i potężnych natarciach Kreegan Zamek został doszczętnie zniszczony i splądrowany a Władcy tych włości wycofali się przez portal prowadzący do innego prawdopodobnie lepszego Świata . Zaś na ich miejsce przybyli nowi Władcy którzy zwani Imperialistami od niepamiętnych czasów pragnęli zdominować inne Królestwa oraz wprowadzić do nich własne zasady i Religijność w tym celu wysłali swych Inkwizytorów  i Fanatyków by Mordowali i palili na stosie tych którzy im się przeciwstawią . Zdobywali to nowe Osady oraz podbijali kolejne tereny by poszerzyć swe Imperium .

Nowi Bohaterowie:

Miecza: "Fanatycy"

Sir Richard - Zawsze wierny dla dobra sprawy Imperium,
Miriam - Waleczna i nie ugięta dla losów Imperium,
Cedryk -  Przywódca Straży Łuczniczej,
Tarnów - Mistrz Ataku i Podstaw Kontr Ataku,
Mordred - Bezlitosny i brutalny dla swych wrogów,
Ornella - Pomocna i opiekuńcza,
Sir William - Waleczny i nieustępliwy podczas natarć na wrogie Królestwa,
Joseph - Mistrz Taktyki,
Sir Rosh - Obrońca Prawości i Sprawiedliwości,

Magii: "Inkwizycja"

Kardynał Omar - Przewodniczący Rady Inkwizycji,
Morgana - Wraz z Kardynałem przewodzi Inkwizycją,
Lady Anabell - Mądra i Wykształcona jej specjalizacja to Błogosławieństwo i pierwsza Pomoc,
Eleonora - Uczciwa i sprawiedliwa,
Grimmory - Mściwy Inkwizytor (ul. atak, obronę i wytrzymałość Inkwizytorów i Wysokich Inkwizytorów),
Ruminda - Prawa wobec innych,
Francis - Jego specjalizacja to Tarcza Powietrza,
Orwin - Jego specjalizacja to dyplomacja i Finanse.

Nowi Bohaterowie Kampanii:

Miecza: Lady Anastazja i Lord Edgar,
Magii: Kardynał Omar i Morgana,

Nowe Jednostki:

Poziom I). Włócznicy , Legioniści i Gladiatorzy ( te jednostki były podstawą w Imperium),
Poziom II). Łucznicy Imperium i Łowcy ( Kolejne podstawowe jednostki charakterystyczne dla Imperiów),
Poziom III). Giermek i Rycerz Imperium ( Specjalne jednostki wsparcia Imperium),
Poziom IV). Biały Tygrys i Święty Lew ( charakterystyczne jednostki bojowe),
Poziom V). Inkwizytor i Wysoki Inkwizytor ( nienawidzi Demonów i Nieumarłych),
Poziom VI). Obrońca Wiary i Paladyn ( Potrafią Leczyć ranne jednostki w armii bohatera),
Poziom VII). Upadły i Mściciel. ( Te jednostki nienawidzą Gigantów , Hydr oraz Diabłów potrafią Wskrzeszać),

Budynki i ich umocnienia:

Podstawowe Budynki:

Fort - Cytadela i Zamek,
Rada Osady - Rada Miasta - Ratusz i Kapitol,
Gildia Magii od poziomu 1 do 4,
Karczma i Bractwo Wiary ( Zwiększa Morale odwiedzających Miasto o +2 i dodaje +1 do Mocy),
Kuźnia ( Pozwala produkować Namiot Medyczny),
Targowisko i Magazyn Zasobów ( dostarcza 1 Rtęci dziennie),
Graal "Święty Posąg" ( Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota i zwiększa wiedzę i Moc bohatera, dowodzącego garnizonem, na czas bitwy o +6).

Budowle Rekrutacyjne i ich umocnienia:

Strzelnica i ulepszona Strzelnica ( pozwala rekrutować Łuczników Imperium i Łowców),
Zbrojownia i ulepszona Zbrojownia ( pozwala rekrutować Włóczników i Legionistów),
Warownia i ulepszona Warownia ( pozwala rekrutować Giermków i Rycerzy Imperium),
Lwia Klatka i ulepszona Lwia Klatka ( pozwala rekrutować Lwy i Królewskie Lwy),
Magistrat i ulepszony Magistrat ( pozwala rekrutować Inkwizytorów i Wysokich Inkwizytorów),
Chram i ulepszony Chram ( pozwala rekrutować Obrońców Wiary i Paladynów),
Katedra i ulepszona Katedra ( pozwala rekrutować Upadłych i Mścicieli),
Kojec Lwów ( zwiększa cotygodniowy przyrost Białych Tygrysów i Świętych Lewów o +2),
Baraki ( zwiększają cotygodniowy przyrost Włóczników i Legionistów o +5).

Czym są Upadli i Mściciele:

Upadli byli niegdyś Aniołami którzy po przez nienawiść i pragnienie pomsty stali się Upadłymi którzy służą teraz Władcom Imperium.
Mściciele zaś tak jak ich wcześniejsze formy sieją zamęt i zniszczenie na terenach które nie należą jeszcze do Imperium mszczą się na każdym kto sprzeciwi się ich nowym Władcom i próbuje zagarnąć dla siebie ich nowo podbite ziemie.

* Dodatkowe Informacje -> Rozwój i Statystyki Jednostek :

Poziom: I). 

Włócznik Zdr.:10, AT.:05, OB.:04, S.Obr.:2-3, Szyb.:04, Koszt:63 Złota, Tyg. Przyrost:23 dodatkowe +5 po wybudowaniu budynku Baraki;

ulepszenie: Legionista Zdr.:12, AT.:05, OB.:06, S.Obr.:2-4, Szyb.:05, Koszt:78 Złota, Tyg. Przyrost:23 dodatkowe +5 po wybudowaniu budynku Baraki;

drugie ul.: Gladiator Zdr.:12, AT.:06, OB.:07, S.Obr.:2-4, Szyb.:05, Koszt:82 Złota, Tyg. Przyrost:23 dodatkowe +5 po wybudowaniu budynku Baraki.
Sp.Umiejętność: Podwójny Atak,

Poziom: II).

Łucznik Imperium Zdr.:12, AT.:04, OB.:04, S.Obr.:2-4, Szyb.:04, Strzały:12, Koszt:105 Złota, Tyg. Przyrost:17;

ulepszenie: Łowca Zdr.:12, AT.:04, OB.:05, S.Obr.:2-4, Szyb.:06, Strzały:24, Koszt:145 Złota, Tyg. Przyrost:17.
Sp.Atak: Zatruta Strzała, (Info.: dzięki Zatrutej Strzale która zadaje 3% obr. od trucizn Łowcy są jeszcze bardziej niebezpieczni niż zwykli Myśliwi ale ich strzały nie działają na istoty nieumarłe), dla małego wyjaśnienia 3% obrażeń od trucizn odpowiada nie więcej 1 pkt. zdrowia ;

Poziom: III).

Giermek Zdr.:23, AT.:07, OB.:08, S.Obr.:3-6, Szyb.:05, Koszt:207 Złota, Tyg. Przyrost:13;
Sp.Atak: 25% Szans na Ogłuszając Cios ( Info.: Ogłusza Wroga na 1 Turę),

ulepszenie: Rycerz Imperium Zdr.:25, AT.:09, OB.:10, S.Obr.:4-6, Szyb.:06, Koszt:250 Złota, Tyg. Przyrost:13.
Sp.Atak: 28% Szans na Ogłuszając Cios ( Info.: Ogłusza Wroga na 1 Turę),

Poziom: IV).

Biały Tygrys Zdr.:37, AT.:11, OB.:13, S.Obr.:7-11, Szyb.:07, Koszt:320 Złota, Tyg. Przyrost:07 dodatkowe +2 po wybudowaniu budynku Kojec Lwów;
(Info.: Blokuje Kontratak);

Święty Lew Zdr.:40, AT.:13 , OB.:13, S.Obr.:8-11, Szyb.:09, Koszt:420 Złota, Tyg. Przyrost:07 dodatkowe +2 po wybudowaniu budynku Kojec Lwów;
Sp.Umiejętność: Osłabia Obronę wroga o -25% oraz o -6% S.Obrażeń na czas 2 Tur. (Info.: Blokuje Kontratak).

Poziom: V).

Inkwizytor Zdr.:33, AT.:13, OB.:08, S.Obr.:10-14, Szyb.:05, Strzały:12, Koszt:420 Złota, Tyg. Przyrost:06, (Info.: Rzuca Czar Żądza Krwi trwający 2 Tury);

Wysoki Inkwizytor Zdr.:35, AT.:13, OB.:10, S.Obr.:12-15, Szyb.:05, Strzały:24, Koszt:470 Złota, Tyg. Przyrost:06,
(Info.: Rzuca Czar Szał trwający 2 tury może go rzucić tylko 2 razy na bitwę oraz Pech trwający 3 tury może go rzucić tylko raz na bitwę).

Poziom: VI).

Obrońca Wiary Zdr.:107, AT.:15, OB.:17, S.Obr.:16-27, Szyb.:07, Koszt:1080 Złota, Tyg. Przyrost:04, (Info.: +8% Szans na zadanie podwójnych obrażeń);

Paladyn Zdr.:107, AT.:16, OB.:17, S.Obr.:18-27, Szyb.:09, Koszt:1360 Złota, Tyg. Przyrost:04, Sp.Umiejętność: Leczy Rany jednostkom w armii
Bohatera przywracając im 17% zdrowia może leczyć dwa razy na bitwę, (Info.:+12% Szans na zadanie podwójnych obrażeń);

Poziom: VII).

Upadły Zdr.:215, AT.:22, OB.:28 , S.Obr.:47-52, Szyb.:12, Koszt:3200 Złota i 1 Rtęci , Tyg. Przyrost:02,
(Info.:120% Obrażeń przeciwko Gigantom , Hydrom i Diabłom), Lot;

Mściciel Zdr.:270, AT.:28, OB.:30, S.Obr.:47-55, Szyb.:18, Koszt:5000 Złota i 2 Rtęci , Tyg. Przyrost:02, Sp.Umiejętność: Wskrzeszanie,
(Info.:Raz na bitwę Wskrzesza Poległych Sojuszników , 120% Obrażeń przeciwko Gigantom , Hydrom i Diabłom), Lot.

Ostatnio edytowany przez Bistro22 (2012-12-07 17:34:51)

Offline

#2 2012-11-28 00:16:40

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Propozycja na nowe miasto Imperium podmieniające Zamek

Tekst napisany nawet zręcznie, ale nie do końca wpasowany w historie świata M&M. Wydarzenia w naszej kampanii dzielą się po rozliczeniu czyli wielkim wybuchu. Trudno więc mówić o pokonaniu kogokolwiek przez nadmierne armie. No chyba, że nawiązujesz do ataku kreegan który podobno miał miejsce po wybuchu (wzmianka o tym pojawia się w M&M9). Moim zdaniem warto w każdym razie to odrobinę dopracować. Poczytaj trochę o rozliczeniu i dopracuj koncepcje.

Nazwy jednostek mówią mi niewiele. Proszę opisz je trochę. Jak wygląda mściciel i kim właściwie jest?

To tyle moich uwag na ten moment. Późno jest, jutro przeczytam to jeszcze raz i może dodam coś do komentarza. W każdym razie dzięki za pomysł, każdy może się przydać. Był bym wdzięczny gdybyś go uzupełnił o to czego się przyczepiłem.

Offline

#3 2012-11-28 09:08:13

Mosqua

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 147
Punktów :   

Re: Propozycja na nowe miasto Imperium podmieniające Zamek

Z centralizowanych organizacji politycznych będą to tylko mroczne krasnoludy z ziguratu (przy czym ich zorganizowanie nie będzie wywodzić się z ich samych, ale zostanie im to dane przez Lammasu). One będą głównym motorem agresji w pierwszej fazie gry, przyspieszając procesy "państwowotwórcze" (nawet, jeżeli formalnie nie będzie to państwo a np. konfederacja plemion) u innych. Rozwój i upadek Wielkiego Imperium Krasnoludzkiego (nazwa robocza) jest już ustalona i Kreeganie mają przybyć jak już WIK się rozpadnie. Nie da się zatem połączyć przyspieszenie rozwoju państwowości ludzi z atakami kosmitów. Przed krasnoludami (w pierwszej fazie) i innymi (w późniejszej fazie) ludzie z centrum kontynentu będą uciekać pod skrzydła Modern Forge. Reszta ludzi będzie raczej oddalona od centrum agresji (potencjalnie centrum kontynentu) i to uciekinierzy będą ich informować o niesamowitej sile, której nie sposób powstrzymać.

Dalej. Nie wiemy czym formalnie są anioły? Czy to są jakieś boty zostawione przez Starożytnych czy może są to wynik eksperymentów alchemicznych magów z Bracady, a może coś jeszcze innego. Najpewniej jednak nie są to faktyczne i rzeczywiste anioły (wszelcy znani bogowie w światach MM okazywali się tworem opartym o pozostawioną technologię lub jako wynik intryg; znane religie tam są bardziej oparte o nieskonkretyzowane siły natury np. kapłani słońca, księżyca, światła, ciemności) a wprowadzanie jakiś realnych bóstw może być potraktowane jako nadmiernie odstające od kanonu. Nawet teologiczna podstawa ziguratu oparta jest o fałszywe proroctwa Lammasu. Kolejna frakcja z mocnym akcentem religijnym bardziej będzie pasowało do Ofidian, niż do ludzi, a chciałabym uniknąć nadmiernej eksploatacji motywów religijnych.

Dalej. Mowa o dobru-złu w świecie MM też średnio pasuje. Bardziej tutaj istnieje moralność Kalego - ten jest dobry, kto dla mnie jest dobry. Z punktu widzenia mrocznych krasnoludów to oni są dobrymi - dla innych owi są potworami. Jak będą siły natury, które będą niszczyć wszelką nowoczesność, to będą widzieć MF jako siły zła, podczas gdy ludzie będą w Kuźniach widzieć siły dobra.

Z punktu widzenia mechanicznego - jeden strzelec (najniższego poziomu) oraz jeden latający (najwyższego poziomu) będzie raczej powodowało, że frakcja będzie po prostu słaba. Już to poruszaliśmy (pierwszy bądź drugi setup jednostek) podczas opracowywania Ziguratu i w ogólnych testach (wykonanych przez Arta) było źle (nawet przy podrasowanych statystykach względem średnich wartości ze standardowych miast).

Ostatnio edytowany przez Mosqua (2012-11-28 09:11:58)

Offline

#4 2012-11-28 10:41:59

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Propozycja na nowe miasto Imperium podmieniające Zamek

Tak wiem Mosqua ale to tylko przykładowa Frakcja/Miasto dla dalszego rozwoju MF chyba nie zakończy się ona tylko na dwóch Modern Forge i Ziggurat a nazwę Imperium można zawsze zmienić na inną np. Sanktuarium co było o tym na heroes3towns com tyle że nie z cudzego projektu/pomysłu tylko mojego własnego by Witchking , Set i inni moderatorzy/projektanci mieli nową opcję do wyboru i moja Histroia nie wiem czy grałaś w Homm IV Katarzyna faktycznie tam przeszła przez portal do innego świata więc to by nawet pasowało . Zaś co do jednostek typu Strzelcy tak wiem że mogą wydawać się słabi ale dzięki temu pozostałe jednostki typu piechota , zbrojni i etc. będą mocniejsi ale to wszystko jest jeszcze do przedyskutowania dla was Imperium to siła , religia oraz wprowadzenie własnych zasad podboju innych królestw tak jak masz w mojej Historii powyżej . Ale dziękuje tobie , Witchkingowi i innym osobom które być może odwiedzą ten temat i dodadzą komentarz na ten temat czy to pozytywny czy negatywny dla mnie ważne jest to że podałem jakąś ciekawą opcję to wszystko

Offline

#5 2012-11-28 14:33:45

ИMN

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-16
Posty: 12
Punktów :   

Re: Propozycja na nowe miasto Imperium podmieniające Zamek

Imperium to zła nazwa. Proponuję Pałac, Warownia, Baszta, Gród, Kreml, bądź Wieża.

Propozycja - Nie chciałbyś odtworzyć Fynaksji, bądź Harmondale? Jeśli to ma być religijne, proponuję Kreegański Kult Baa z MM6.

Offline

#6 2012-11-29 21:19:28

Hobbit

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 156
Punktów :   

Re: Propozycja na nowe miasto Imperium podmieniające Zamek

Offtopując nieco: kreegańskie miasto by się w sumie przydało. Inferno z H3 jest na swój sposób śmiesznawe i raczej nie mogłoby się dobrze spisać po Rozliczeniu.
Kult Baa jednak z tego co wiem wymarł na dobre i raczej większych szans na jego odtworzenie tysiące lat później nie ma... Zrezygnowałbym więc z konotacji religijnych, prędzej po prostu dał coś ciągle się rozmnażającego i niszczącego wszystko na swojej drodze (LARRRRWYYYYY!), ewentualnie nieco bardziej kosmicznego (Kreatorzy? W sumie mogłoby pasować, nawet jeśli według jednego wywiadu z JvC to jedno i to samo).

Co do samego pomysłu na frakcję - nie do końca rozumiem. Ok, Katarzyna ucieka przez portal, wszystko fajnie, tylko skąd w pierwszej kolejności przyszli ci fanatycy? Z Axeoth? Raczej nie, bo natknęliby się najprędzej wtedy na Katarzynę i ona by się zorientowała, że coś jest nie tak. To może z innych światów? Brzmi sensownie, sam rozważałem możliwość otwierania się portalów na Enroth do nie tylko jednego świata... ale po cholerę by nowe imperia miały się rozbudowywać na zniszczonym kontynencie (żeby nie powiedzieć planecie)? Nie ma tutaj żadnych królestw do podbicia, osad do spalenia ani zbyt wielu ludzi czy nawet istot do nawracania. Co najwyżej według fabuły MF są istoty kryjące się w podziemiach albo zorganizowane wokół przebudzonej technologii Starożytnych (czy czego tam ). Niezbyt ciekawy materiał na tworzenie Imperium.

No niestety, po prostu to się nie trzyma kupy, a na dodatek nie oferuje w gruncie rzeczy niczego innego, a już na pewno nie oryginalnego. Przykro mi.


IMMA CORMORANT BITCHES

Offline

#7 2012-11-29 23:03:13

Witchking

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 255
Punktów :   

Re: Propozycja na nowe miasto Imperium podmieniające Zamek

Zależy w którym momencie otwierają się te portale. Owszem jeśli mowa o momencie zaraz po rozliczeniu to jest to bez sensu. Po co zajmować zniszczony świat. Jeśli zaś przyjmiemy, że w jakiś sposób portale otwierają się w czasie gdy świat zaczął się podnosić to czemu i by nie.

W takim wypadku proponuje założenie, że imperialiści są potężny czarnoksiężnikami albo technomani zdolnymi do otworzenia portalu między światami. Założenie takie jednak wymaga przebudowania w znacznym stopniu koncepcji samego miasta. Może być jednak ciekawe dla fabuły. Podoba mi się koncepcja kampanii w której bohaterowie próbują zniszczyć portale w celu uniknięcia najazdu z obcego świata.

Pojawia się pytanie na ile sensowne jest mnożenie wrogów we wszechświecie;p Przyznam jednak, że podoba mi się nadanie herosa charakteru bardziej nawiązującego do mnogości planet i światów. W schemat taki znakomicie wkomponować można kreegan. Obawiam się jednak, że rozwiązanie takie nie spodobało by się wielu "faną cyklu" którzy nie znają fabuły i świata M&M

Offline

#8 2012-11-30 11:18:44

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Propozycja na nowe miasto Imperium podmieniające Zamek

Drodzy Hobbit i Witchkingu z Portalami chodziło mi o to że gdy Królowa Katarzyna wraz z Królem Rolandem postanowili wycofać się wraz z tymi co przeżyli na ich miejsce zaraz po ich przejściu trafili Imperatorzy to tak jak by załamała się czasoprzestrzeń wiem że może brzmieć to głupio ale okej tak jak mówiłem wcześniej to tylko propozycja nie koniecznie do realizacji ale dziękuję za wasze komentarze pomimo to . Z drugiej zaś strony będziecie mogli coś z tego pomysłu dodać do swoich planów ale wracając na chwilkę jeszcze do Imperium co do Inkwizytorów to tak potrafią otwierać Portale i to nie są zwyczajni wierzący w swą wiarę tylko są tym zaślepieni czeli tworzą zagrożenie dla innych Królestw bądź Osad zależy jak to wszystko się by potoczyło wiem że trochę coś tu nadgiąłem w tej mojej historii ale sami powiedzcie więc co wy byście dali na zastąpienie Zamku skoro nie Imperium bo nie znam innego Miasta które pasowało by na tą podmianę zamiast niego ??

Offline

#9 2012-11-30 14:17:38

ИMN

GKH TEAM

Zarejestrowany: 2012-11-16
Posty: 12
Punktów :   

Re: Propozycja na nowe miasto Imperium podmieniające Zamek

W sumie to brzmi trochę jak Miasto Fanatyków z HoTy, Mściciele pewnie z Disciples II.

Nie zrozum mnie źle, ale Kronwerk i Miasto Fanatyków to były właśnie te złe pomysły, nudne jednorasowce zerżnięte żywcem z FoMMV. Dobre miasta z HoTy to np. Cove rasy nieokreślonej, stworów zamieszkujących wodę i piratów (chociaż wolałem Regnę z TI), czy Horror stworów z zaświatów które spotkał Tarnum.

Co do Wiar na Antagrichu mamy Kościół Słońca, Księżyca i Gwiazd, wiarę w Przodków Twierdzy, Kreatorów i Starożytnych, czy bliżej nieokreślony Kościół Erathii i Enroth (Kapłani, Mnisi, Paladyni, Krzyżowcy w Katedrze), a także w MM6 i np. Kult Baa, czyli Kreegan/Diabłów.

Nie rozum także proszę każdych propozycji czy krytyki jako tego, że komuś się Twoje propozycje całkowicie nie podobają.

Ostatnio edytowany przez ИMN (2012-11-30 14:24:22)

Offline

#10 2012-12-05 09:05:33

Bistro22

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 121
Punktów :   

Re: Propozycja na nowe miasto Imperium podmieniające Zamek

ИMN w Disciples II nie było Mściciela chyba że u Demonów jako Przyzwaniec . Ale mi nie o takiego Mściciela chodziło miałem raczej na myśli Upadłego Anioła który  pragnął zemsty . Ale okej w sumie mogłem się tego spodziewać że ktoś tak pomyśli . Jeśli masz lepszy pomysł to chętnie go zobaczę mój drogi bo co do Owadów równie nie jestem przekonany więc bez urazy

Offline

  • Index
  •  » Inne
  •  » Propozycja na nowe miasto Imperium podmieniające Zamek

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tibiarules.pun.pl www.fifa-jaslo.pun.pl www.mohercorps.pun.pl www.air17.pun.pl www.wszystkootravian.pun.pl