Witchking - 2012-11-03 22:24:03

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Bistro22 - 2012-11-04 09:15:04

Bardzo ciekawe jednostki z Ziggurate lecz widzę że brakuje tutaj poziomów 1 , 4 i 7 pewnie nad nimi jeszcze pracujecie .

Witchking - 2012-11-05 23:01:44

Będą za jakiś czas:)

Bistro22 - 2012-11-06 17:05:16

Dobrze wiedzieć w końcu nad takimi projektami trzeba spędzić masę czasu pewnie zanim wszystko się poskleja w jednolitą całość :)

Witchking - 2012-11-09 13:48:02

Pracuje obecnie nad modelem lamassu. Jeśli ktoś znajdzie ciekawą grafikę przedstawiającą tego stwora zapraszam do podzielenia się:)

Bistro22 - 2012-11-09 13:52:44

Więc moja propozycja na Lamassu to coś w tym stylu http://img16.imageshack.us/img16/3600/l … 2a2ab1.jpg . Jest Byczy , ma kopyta , muskularne ciało , skrzydła ;p oraz Rogi czyli prosto mówiąc Bestia jakiej jeszcze nie było ^^

Mosqua - 2012-11-09 14:23:40

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb2 … /Shedu.jpg
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5gov … o1_500.jpg

Hobbit - 2012-11-10 00:12:45

A ja myślę, że coś wzorowane na tym gościu w brodzie może być interesujące:

http://www.zardex.com/monsters/images/Shedu%20and%20Lamassu.jpg

Oczywiście w nieco bardziej demonicznym stylu.

Bistro22 - 2012-11-10 09:11:39

Hobbit właśnie wpadłeś na ciekawy pomysł gdy by połączyć ciało Byka ze skrzydłami np. demonicznego Nietoperza i łbem jakiejś rogatej Bestii wyszła by na wpół demoniczna istota coś jak połączenie tego z mojego linku i twojego screenu pewnie brzmi to dziwnie ale gdy by dodać mu jeszcze np. biczowaty ogon czy coś w tym stylu mogło by to wyglądać na prawdę ciekawie . Każdy podany pomysł może pomóc Witchkingowi i Setowi stworzyć odpowiednią koncepcję tej istoty nam pozostaje czekać na ich dzieło ^^

Mosqua - 2012-11-10 18:08:49

No osobiście nie akcentowała za bardzo dzikości - wprawdzie lamasu się zdegenerowały (SPOILERY skasowane) nieco, to nadal prezentują wyższą cywilizację i kulturę.

Hobbit - 2012-11-10 23:38:57

Jak dla mnie demoniczny wygląd nie przeczy zaawansowaniu cywilizacyjnemu. :P

Bistro22 - 2012-11-11 09:15:19

Dzidy , młoty , proce i łuki nazywasz zaawansowaniem cywilizacji he he Hobbicie masz poczucie Humoru :D Oczywiście tylko żartuję he heh ciekawi mnie co z tego wyjdzie jaka maszkara i co nowego wniesie Ziggurat poza nowym grywalnym Miastem ;)

Hobbit - 2012-11-11 23:15:42

Dzidy , młoty , proce i łuki nazywasz zaawansowaniem cywilizacji

Nie ja, tylko Mosqua.

Mosqua - 2012-11-12 15:02:11

Jak pisałam - nie będę nadmiernie opisywać (na razie) genezy, rozwoju i upadku Zigguratów. To jest już w pełni opracowane, ale kiedy zostanie to dla Was upublicznione - zobaczymy.

Bistro22 - 2012-11-12 17:40:39

Hm mam pewne pytanie a czy po ukończeniu  Ziggurat i wprowadzeniu go do gry jak równie Modern Forge to czy macie jakieś plany związane z Moutain Keep które równie ciekawie się zapowiada . Za wielu informacji nie ma na jego temat a mnie zastanawia jak dokładnie będzie wyglądało to Miasto bo z tego co czytałem ma ono najprawdopodobniej podmieniać Twierdzę i tutaj się informacja urywa było też wspomniane że będą się w nim znajdowały takie istoty jak choćby Giganci czy Hobbici zapowiada się w miarę ciekawie lecz Giganci już istnieją w Homm III więc tutaj coś się trochę nie zgadza ;)

Set - 2012-11-12 18:07:34

Notka o Mountain Keep z Legowiska (bo chyba tylko tam znajdowały się jakieś informacje o tym) była napisana przeze mnie i to bardzo dawno temu kiedy stan ekipy wynosił tylko trzy osoby (ja, Hiro i Znajomy). Nie jestem w stanie powiedzieć ile się ostanie z tamtej koncepcji, a ile będzie nowości. A odpowiadając na pytania to mamy plany związane z tą frakcją i nadal prawdopodobnie będzie podmieniać twierdzę ^^ Wszystko po kolei, w tym momencie jedynym projektem jakim się zajmujemy jest Ziggurat (Witchking jest wyjątkiem :D), na pewno więcej informacji będzie dostępne jak go ukończymy ;)

Poza tym tej notki już chwilowo nie można przeczytać... =x

Bistro22 - 2012-11-13 07:01:46

Dzięki Set za odpowiedź to miło że Administratorzy odpowiadają nawet na najdziwniejsze pytania bo i takie się zdarzają . Podobno ciekawość to pierwszy stopień do piekła heh mówi się trudno i żyje się dalej ;) A jak tam prace nad Lamassu idą w dobrym kierunku czy jeszcze nie zdecydowaliście jak dokładnie ta istota będzie wyglądała w tym temacie podaliśmy rożne propozycje na tą istotę i nawet jak by miała mieć np. kozią brodę , głowę mały rogi kozła , ciało goryla itp. to i tak był by to ciekawy projekt różniący się od innych istniejących już między innymi w Homm VI wiem że planujecie równie ciekawe projekty i chętnie zobaczył bym je w grze po ukończeniu ich przez was i waszych fachowców :D

Witchking - 2012-11-13 19:49:54

Szczerze mówiąc to do weekendu mam taki zapierdziel, że nawet nie mam kiedy o tym myśleć. Mam nadzieje, że w przyszłym tygodniu trochę mi się życie uspokoi.

Bistro22 - 2012-11-16 15:02:08

Spoko luz Witchking dasz sobie radę heh a po wszystkim pójdziesz z Hobbitem , Setem oraz Mosqua na Browca lub na jakiegoś mocniejszego drinka . A wracając do tematu trochę sobie chyba nagrabiłem z tego co widzę gdzie nie spojrzeć komentuję ile wlezie he heh projekt MF wraz z nowymi Miastami z pewnością będzie lepszy od WoGa bo z tym nigdy nie wiadomo . Hm na koniec mam małe pytanie czy planujecie zrobić jakieś nowe menu w waszym projekcie np. ze zlatującym Smokiem na opustoszałe Miasto oraz o nowym mp3 w menu :)   Mam pewną propozycję na tło menu : http://speedy.sh/pUFbc/World-of-Darkness.jpg i dźwięki w tle : http://speedy.sh/vJD2B/MAINMENU.MP3 pomyślałem że się przyda .

Witchking - 2012-11-16 17:54:11

Dzięki;) Może się przyda. A komentować możesz do woli:)

Bistro22 - 2012-11-17 08:13:04

Do woli no aż tak nie będę przesadzał ale miło że to co podałem w linkach tobie również się podoba . Wiem że czasem trudno jest dobrać ciekawą i odpowiednią tapetę na tło menu w jakiejkolwiek grze nie wspominając już o dźwiękach mp3 dla menu by w miarę pasowała do klimatu i jeśli ktoś ma inne propozycje to niech również je podaje wam wszystko się może kiedyś przydać nawet jeśli jest to tylko drobnostka ^^

Never - 2012-11-20 21:56:09

mówiąc szczerze jednostki bardzo mnie zaskoczyły na plus. Tworzą swój klimat i idealnie pasują klimatem do zamku. Sporo było na ten temat dyskusji, gdyż przez ponad 3 miechy nie mogliśmy dojść do porozumienia. Ale efekt finalny widać, że był wart tych wszystkich kłótni i długich godzin spędzonych nad rozmowami o Zigguracie.

Lord Hawk - 2013-02-18 19:59:07

Witam
Modele jednostek bardzo dobre, jednak widzę że macie jeszcze niepewne plany co do jednostek 1-2 poziomu, najbardziej przemawiają za tym propozycje bohaterów, gdzie bohater od jednostek poziomu 2 [golemy] jest przekreślony, a najnowsza propozycja Mosqua'y to bohater demoniak o specjalizacji Furiaci.
Mimo ze pisze dopiero teraz to wasz projekt [oba miasta] obserwuje od początku i odkąd pojawił się Ziggurat, to mam wrażenie że do tego miasta bardziej by pasował Azer niż do Modern Forge [gdzie jest obecnie], zarówno jeśli chodzi o wygląd a także tematykę miasta [ogień, lawa].
Dobrym rozwiązaniem było by dać jednostkę 2 poziomu z 1 strony tego tematu [nie wiem czy to Bezduszny czy Furiat] a na poziom 2 dać Azera, było by to też dobre rozwiązanie ze względu na bohaterów bo można by wtedy dać z 1-2 o innej rasie [Azer to nie krasnal], oraz ze względu na mało latających jednostek miasta, bo aktualnie to wygląda że tylko Lamassu takowym będzie a to dopiero 7 poziom, a miasto jednostkami dystansowymi też nie błyszczy [zapewne Kapłan i może Łowca] więc było by to dobre uzupełnienie, a do M.F. można by było dodać inną klimatyczną jednostkę. Ale to tylko propozycja.

Przy okazji mam pytanie czy macie jakieś plany na zmianę krasnala w Rampart, kiedy Ziggurat będzie już gotowe? Osobiście myślę zmienić nazwę na Gnomy aby nie zmieniać balansu ale żeby była jakaś różnica.

Witchking - 2013-02-18 20:42:18

Witamy;) (Ja i moje alter-ego)

Miło, że ktoś śledzi losy naszego projektu. Dobrze wiedzieć, że robimy to dla kogoś:)

Początkowo Ziggurat miał podmieniać Rampart więc nie było by tego problemu. A obecnie przy VCMI musimy jeszcze nad tym pomyśleć.

Jeśli chodzi o Azera to kwestia bardziej tyczy się fabuły więc się nie wypowiem.

A mechanicznie brak latających to nasz mały eksperyment który będziemy testować. Jak się nie sprawdzi to pomyślimy co z tym zrobić;)

Mosqua - 2013-02-19 00:42:48

Co do Azera - Azer tutaj przyjęliśmy jako krasnala, który jest na służbie u cyborgów i tak się lekko zmutował. Ziggurat tak wiele motywów ognia czy lawy nie ma - aby tylko wulkan przy mieście a tak to żadna jednostka nic nie ma z ogniem wspólnego. Formalnie też MF nie będzie modyfikowane (za wyjątkiem medukrzyżowca, z oczywistego powodu).

Hirko - 2013-02-20 18:38:12

Przedstawiam pierwsze artworki GKH na podstawie modeli Witchkinga :}

http://www.freeimagehosting.net/newuploads/od24c.jpg
http://www.freeimagehosting.net/newuploads/xkvvw.jpg

Hobbit - 2013-02-20 19:33:06

Ustawienie trochę niemrawe, ale i tak czuć klimat. :3

J. M. Sower - 2013-02-21 09:42:58

Mi się bardzo podoba(szczególnie pancerz), ale rzeczywiście ustawienie mogło być lepsze.

Bistro22 - 2013-02-21 14:58:28

Bardzo fajne Krasnoludy Witchking ma talent i oby dalej go rozwijał w dobrym kierunku czego mu życzę :)

Witchking - 2013-05-19 12:33:46

Aktualizacja pierwszego posta

Warmonger - 2013-05-19 20:27:23

Coś się zmieniło? Widzę jednostki poziomów 2-5, w sumie 5 modeli, wszystkie wyglądają znajomo.

Witchking - 2013-05-19 20:30:28

Poziom 3 ma wersje nieulepszoną

www.inig.pun.pl www.sticklife9.pun.pl www.marysinlas.pun.pl www.pokemon-crystal.pun.pl www.eps2011.pun.pl