- Kuznia http://www.kuznia.pun.pl/index.php - Jednostki http://www.kuznia.pun.pl/viewforum.php?id=3 - Jednostki ogólnie http://www.kuznia.pun.pl/viewtopic.php?id=2 |
Witchking - 2012-11-03 22:08:43 |
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość] |
Bistro22 - 2012-11-04 09:17:45 |
Musiałeś bądź musieliście włożyć dużo pracy w Animację tych jednostek i tak jak pozostałe wasze prace wyglądają świetnie :D |
Yami - 2012-11-04 10:08:19 |
Jak idą prace nad jednoską 7 poziomu? Zaprzestałeś ja dla jednostek Zigguratu czy robisz na zmianę? |
Witchking - 2012-11-04 11:24:17 |
Obecnie myślę nad koncepcją 7 poziomu i zajmuje się pozostałymi animacjami. |
Hobbit - 2012-11-04 16:42:16 |
Że tak zapytam: jak to jest z defami? Ile jest gotowych pełnych animacji, a ile z nich to tylko projekty lub wstępne rendery? |
Witchking - 2012-11-04 16:54:49 |
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość] |
Yami - 2012-11-06 14:33:18 |
Wygląda na mniejszego od krasnoluda a na mój gust powinien być troche większy bo Fprge prezentuje swoją wyższość. |
Witchking - 2012-11-06 14:56:52 |
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość] |
Bistro22 - 2012-11-06 15:23:01 |
Tak czy inaczej wygląda świetnie Witchking oby tak dalej mój drogi . Widzę że nie próżnujecie tam na darmo i z każdym dniem jest coraz ciekawiej :D |
Witchking - 2012-11-06 15:45:39 |
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość] |
Bistro22 - 2012-11-06 16:45:55 |
Hm ta mniejsza bo ta duża troszkę nie pasuje tam w tle :D a co na to inni ;p |
Mosqua - 2012-11-06 16:48:56 |
Duży za bardzo rozmazany, zaś mały w hexie się nie mieści. Nie mając zbytnio pomysłu na rozwiązanie problemu małego, to niech będzie duży. |
Witchking - 2012-11-06 16:50:20 |
Rozmazanie to kwestia wyostrzenia i to nie jest duży problem. |
Bistro22 - 2012-11-06 16:54:41 |
Wiem że wymyślisz jakieś rozwiązanie Witchking ;p |
Hobbit - 2012-11-06 22:31:58 |
Większy lepszy, mały wygląda jak zabawka. |
bobson - 2012-11-08 19:30:50 |
tu znajduje sie strona o niebianskiej kużni |
Mosqua - 2012-11-08 19:39:58 |
Cóż - nasze Modern Forge z oryginalnym Forge generalnie wspólne ma chyba tylko posiadanie wysokiej technologii oraz nazwę. Zresztą, jednostki są w pełni opracowane i większych zmian technicznych przy nich nie będzie. |
Witchking - 2012-11-15 23:23:57 |
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość] |
Mosqua - 2012-11-16 08:13:31 |
Mi się podoba i żadnych zastrzeżeń nie mam :good: |
Witchking - 2012-11-16 12:25:03 |
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość] |
Bistro22 - 2012-11-17 08:03:46 |
Podnosi nogę tak jak by miał pełny pęcherz XD ale zgadzam się z Mosqua animacje ciekawe :D |
ИMN - 2012-11-17 09:22:00 |
Azer - Dobry pomysł. Nie jako Azerbejdżańczyk oczywiście, ale "ognisty krasnal" ;). |
Bistro22 - 2012-11-18 11:31:16 |
hm przydało by się by Azer był trochę żywszy podczas jego poruszania się , obrywania , atakowania oraz obrony by nie wyglądał na sztywniaka mógł byś dodać mu jakieś ciekawe reakcje na niektóre działania by było jeszcze ciekawiej ;) |
Witchking - 2012-11-18 11:32:45 |
Dzięki ale potrzeba mi konkretów. Porównaj sobie z animacją orka i powiedz mi co jeszcze jest nie tak przy nim. |
Bistro22 - 2012-11-18 11:52:24 |
Okej więc inaczej chodziło mi o to by Azer miał bardziej zróżnicowany tryb animacji od Orka by żadna z nich nie powtarzała się np. jak napisałem wcześniej podczas poruszania się , atakowania , obrywania czy obrony przed atakami by za bardzo nie przypominał owej jednostki z Twierdzy , tylko tym kim jest czyli Azera by miał własną animację tylko w minimalnej ilości procentowej upodabniającej go do Orka Miotacza ^^ |
Witchking - 2012-12-11 23:48:15 |
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość] |
Hobbit - 2012-12-11 23:57:49 |
O ile obrona wygląda dobrze, to animacje ataku pokazały pewną wadę renderu, mianowicie złe ustawienie. Wszystkie jednostki w HoMM3 są widziane z boku, ale raczej z góry niż dołu - nie przypominam sobie żadnej, która miałaby np. lewe ramię niżej od prawego. Pająk przy obrocie zaś wyraźnie patrzy gdzieś w niebo, nie zaś na pole bitwy. |
Bistro22 - 2012-12-14 18:20:06 |
Bardzo ciekawie to wygląda Mosque , Witchking oby tak dalej coraz lepiej wam to wychodzi ^^ |
Witchking - 2012-12-14 18:23:09 |
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość] |
Mosqua - 2012-12-14 18:24:37 |
Uniesienie i wywijanie wzięłam z jakiś filmów SF, gdzie właśnie po awarii komputera następuje "atak padaczki" po czym się rozlatuje. Myślę, że to się nadaje. Ew. mogę dać, że chwilę stoi normalnie i wówczas gwałtownie spada. |
Hobbit - 2012-12-14 18:25:18 |
Zamiast tego uniesienia się mógłby lekko się "zatoczyć" do tyłu - oczywiście przez bardzo krótki moment. |
Bistro22 - 2012-12-14 18:26:43 |
Ech chyba na lekko przesadzone to ginięcie Pająka wygląda ale nie będę krytykował w sumie troszkę śmiesznie to wyszło ale to moje zdanie ciekawe co na to inni i oczywiście bez urazy próbuję być tylko z wami szczery :) |
Witchking - 2012-12-14 18:27:45 |
Twoja argumentacja nawet mnie przekonuje Mosqua. Im dłużej na to patrze tym bardziej mnie przekonuje;p Ale nie wiem czy się po prostu nie przyzwyczajam i nie trace umiejętności osądu;p |
Set - 2012-12-14 18:30:35 |
Jak dla mnie wygląda jak najbardziej naturalnie i ok ;) |
Mosqua - 2012-12-14 18:32:39 |
Jak coś to mogę zrobić inne wersje, w oparciu o tutejsze propozycje. Tak dla porównania. |
Bistro22 - 2012-12-14 18:36:36 |
Hm brzmi nieźle Mosqua :) |
Hobbit - 2012-12-14 19:15:31 |
Byłoby to chyba faktycznie najlepsze rozwiązanie... o ile rzecz jasna by Ci się chciało. :P |
Witchking - 2012-12-15 11:10:22 |
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość] |
Bistro22 - 2012-12-15 12:32:32 |
Hm a więc tak bieg ciekawie wygląda lecz ja bym nad nim troszkę się zastanowił , Atak zaś dobry więc tutaj jest bez zarzutów , no i Obrona hm a gdy by tak robił gardę zamiast tego co robi obecnie nie wyglądało by to troszkę ciekawiej hm ? ale ogólnie co do całości nie jest źle nawet w miarę xD ;) |
Hobbit - 2012-12-15 16:09:11 |
Według mnie powinien on kroczyć, nie podskakiwać. To na pewno nie dodaje mu powagi. |
Bistro22 - 2012-12-17 21:06:48 |
Witchking tak jak pisałem tobie prywatnie znalazłem ciekawy link : http://szokblog.pl/Keith-Thompson--ilus … 5285211954 a w nim modele jednostek mechanicznych myślę że mogą się przydać do czegoś w razie gdy byś ty nie miał ciekawych <bez urazy oczywiście>;) |
Witchking - 2012-12-22 16:17:12 |
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość] |
Hobbit - 2012-12-22 17:54:41 |
No i to jest klasa! |
Witchking - 2012-12-24 01:45:53 |
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość] |
Bistro22 - 2012-12-24 10:48:08 |
Nowy Nieśmiertelny i dopracowany Azer . Teraz Witchkingu pozostaną tobie ich ulepszenia no i nieszczęsna jednostka 6 poziomu zamiast Medu-Krzyżowca , ale zastanawia mnie jedno co to będzie na tym 6 poziomie i czy to będzie dopasowane do reszty z Modern Forge ;) |
Witchking - 2012-12-24 11:55:37 |
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość] |
Bistro22 - 2012-12-24 12:09:33 |
Hm co do wyglądu jest Świetny ta zbroja ta tarcza no i ta włócznia Wojownik wręcz z niego doskonały :) |
Mosqua - 2012-12-24 12:37:11 |
Bistro - zamiast medukrzyżowca jest pajączek. |
Bistro22 - 2012-12-24 12:50:59 |
Tak wiem pomyliłem trochę kolejności tych istot ale Witchking i tak wiedział o co mi chodzi właśnie o tego Cyborga ;D |
Saki - 2012-12-24 13:35:45 |
Witam, |
Witchking - 2012-12-24 13:47:44 |
Dzięki Saki za opinie. Co do robota bojowego sam myślę co z nim zrobić. Pewnym wytłumaczeniem jest to, że przedstawiona wersja jest nieulepszona a nad ulepszoną pracuje. Do modeli nieulepszonych powinien lepiej pasować. |
Hobbit - 2012-12-25 00:38:10 |
W sumie średnio mi to przeszkadzało, ale osobiście widzę dwa rozwiązania problemu poruszonego przez Sakiego: |
znajomy - 2012-12-28 02:16:43 |
Witam. |
Bistro22 - 2012-12-28 11:01:40 |
Hm a co powiecie na coś w tym stylu : http://www.world-of-destruction.pun.pl/jaskinie-17.html a mianowicie chodzi mi o tego Mrocznego Rycerza i to co ma na Hełmie i na Barkach gdy by coś podobnego zrobić u Cyborga lecz to tylko sugestia . |
znajomy - 2012-12-28 12:33:52 |
Witam. |
Witchking - 2012-12-29 22:35:26 |
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość] |
Hobbit - 2012-12-29 22:58:21 |
Ładne dygnięcie prawą nóżką przy ataku w górę, ale obawiam się, że w grze się nie sprawdzi. :P |
znajomy - 2012-12-29 23:37:17 |
Witam. |
Bistro22 - 2012-12-30 18:02:52 |
A ha ha ha Witchking ten Nieśmiertelny przypomina mi teraz Gołotę nie wiedziałem że zrobisz z niego Boksera xD |
Mosqua - 2013-01-02 22:28:14 |
Alternatywne śmiercie pajączka. Może nieco za szybko/wolno, ale to już do dopracowania ew. |
Set - 2013-01-02 23:17:15 |
Też mi się wydaje, że Twoja wersja jest lepsza :D |
Bistro22 - 2013-01-03 07:47:17 |
Dla mnie wszystkie wersje są równie ciekawe no ale zobaczymy co za tym dalej pójdzie i jak ocenią to pozostali ludzie :D |
znajomy - 2013-01-03 23:10:05 |
Witam |
Mosqua - 2013-01-04 11:00:27 |
Atak weterana na wprost |
Witchking - 2013-01-04 12:36:36 |
Pioruny są świetne |
Bistro22 - 2013-01-04 12:37:07 |
Hm z tych wszystkich czterech animacji ta druga wydaje mi się odpowiednia bo pierwsza wydaje się jakaś lekko drętwa bez urazy , druga zaś jest bardzo dobrze wpasowaną animacją , trzecia i czwarta hm nie wiem co o nich sądzić . Pomysł z piorunem jest bardzo pomysłowy wygląda to dla mnie tak jak by Weteran był samym Zeusem zsyłającym swój piorun na tych którzy go rozgniewali ;) |
znajomy - 2013-01-04 14:27:59 |
Witam |
Mosqua - 2013-01-04 14:41:05 |
Kolejna wersja |
Set - 2013-01-04 15:22:08 |
Lewa stopa powinna być zawsze w jednym punkcie, jedna z rzeczy których się nauczyłem robiąc pierwsze jednostki do H3 |
Hobbit - 2013-01-04 16:14:21 |
Będzie wyglądało bardzo dobrze, jeżeli obie stopy będą na ziemi albo jeżeli zrobi krok do przodu przy ataku. |
Bistro22 - 2013-01-05 10:58:59 |
Bardzo ładnie Mosqua to tym razem tobie wyszło i za każdym razem jest coraz lepiej ;) |
Warmonger - 2013-01-06 08:37:06 |
Wygląda, jakby ślizgał się na lodzie. Poza tym zupełnie w porządku ;) |
Pewu - 2013-02-10 11:37:52 |
najlepsza |
Mosqua - 2013-02-11 09:25:59 |
Jak mnie prosił Witch, daję resztę od Weterana |
Hobbit - 2013-02-11 13:58:19 |
Po kolei: |
Witchking - 2013-02-11 14:19:44 |
Przyjmując ten sam system: |
Bistro22 - 2013-02-12 10:40:43 |
Hm widziałem te animacje zrobione przez Mosque i uważam że są ciekawe i zgadzam się z opiniami Hobbita i Witchkinga niektórym animacjom czegoś troszeczkę brakuje a niektóre są mało naturalne jak to dobrze ujął Hobbit ;) |
Mosqua - 2013-02-12 13:36:25 |
Ataku w górę poprawiać nie będę. |
Warmonger - 2013-02-12 14:14:29 |
Atak bez trzymanki? Ta animacja wygląda, jakby broń wyśliznęła mu się z rak. A powinien własnie trzymać ją stabilnie sztywnymi rękoma. |
Bistro22 - 2013-02-12 14:55:34 |
Niestety zgadzam się z Warmongerem, ta animacja wygląda tak jakby mu ta broń wyślizgiwała się z rąk a powinna trzymać się mocno w obu rękach . Ale na pocieszenie powiem że za każdym razem jest ciut lepiej ;) |
Witchking - 2013-02-12 18:33:23 |
Moim zdaniem atak w dół powinien wiązać się z obrotem tułowia;) |
Mosqua - 2013-02-13 14:56:58 |
Oczekiwanie |
Bistro22 - 2013-02-13 19:21:54 |
Ładne animacje Mosqua . Oczekiwanie wygląda tak poważnie heh jak by stał na wachcie czy coś a Atak w dół jakiś troszkę za szybki mi się wydaje ale cała reszta jest już hmm chyba dobrze, czas teraz poczekać na resztę opinii ;) |
Witchking - 2013-02-13 19:24:19 |
Widzę, że przyda się przedłużyć trochę broń by sięgnęła ziemi przy oczekiwaniu, ale to ja mogę się tym zająć jeśli wszyscy się zgodzą. |
Mosqua - 2013-02-16 12:17:10 |
Pełna animacja weterana. W chodzie jest nieco większy niż w innych, ale to raczej mniejsza sprawa. Na szybko co warto jeszcze zrobić, bo chciałabym się już zająć się kolejną jednostką. |
Witchking - 2013-02-16 21:36:42 |
Śmierć wygląda kiepsko. Zdaje się jak by przeskakiwał. Animacja zdaje mi się też minimlnie za szybka ale to może tylko wrażenie. Ogólnie myśle, że jest nieźle. Podeślij mi całość to podepne pod nieulepszonego. |
Hirko - 2013-02-16 22:09:00 |
Jest dobrze, animacja chodu i ataku prezentują się bardzo ładnie, co do reszty, zależy jak będzie wyglądać w grze. :) Zgadzam się w pełni z Witchem - śmierć wygląda, jakby wycięto najważniejsze klatki. |
Mosqua - 2013-02-27 12:03:20 |
Animacja azera by Witchking, Hobbit & Mosqua (tymczasowo bez ognia na głowie) |
Witchking - 2013-02-27 12:39:25 |
Nieźle tylko przy chodzeniu noga wchodzi w ziemie. |
Hobbit - 2013-02-27 16:02:56 |
Szczerze mówiąc zająłem się głównie chodem i u mnie wyglądało to nieco inaczej - oprócz nóg bowiem (nieco inaczej ustawionych) obracał się również tułów... Sęk w tym że projektowałem to do starej wersji modelu... |
Mosqua - 2013-02-27 16:20:27 |
Współrzędne i parametry przekopiowałam, ale nogi musiałam przeprawić (kolana wyginały się na boki o ok. 30 stopni) oraz tułów (po przekopiowaniu za bardzo wyginał plecy do tyłu) |
Haze - 2013-03-31 18:25:50 |
Takie małe pytanie, czy MF będzie miało jednostkę latającą? |
Witchking - 2013-03-31 18:28:29 |
Azerowie się teleportują w obecnej wersji;) Były jednak pewne zmiany co do ewentualnych zmian. Wśród pomysłów pojawiło się by na przykład cyborgi sięteleportowały zamiast azerów (cyborg to 6 poziom) |
Haze - 2013-07-08 12:11:21 |
Coś tu pusto. |
Witchking - 2013-07-08 21:37:16 |
Całe życie forum przenosi się na http://zgop.net/index.php |