Witchking - 2012-11-03 22:08:43

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Bistro22 - 2012-11-04 09:17:45

Musiałeś bądź musieliście włożyć dużo pracy w Animację tych jednostek i tak jak pozostałe wasze prace wyglądają świetnie :D

Yami - 2012-11-04 10:08:19

Jak idą prace nad jednoską 7 poziomu? Zaprzestałeś ja dla jednostek Zigguratu czy robisz na zmianę?
I jak mniej więcej ją zrobisz, tak jak pisaliśmy czy coś zmienisz?

Witchking - 2012-11-04 11:24:17

Obecnie myślę nad koncepcją 7 poziomu i zajmuje się pozostałymi animacjami.

Hobbit - 2012-11-04 16:42:16

Że tak zapytam: jak to jest z defami? Ile jest gotowych pełnych animacji, a ile z nich to tylko projekty lub wstępne rendery?

Witchking - 2012-11-04 16:54:49

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Yami - 2012-11-06 14:33:18

Wygląda na mniejszego od krasnoluda a na mój gust powinien być troche większy bo Fprge prezentuje swoją wyższość.

Witchking - 2012-11-06 14:56:52

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Bistro22 - 2012-11-06 15:23:01

Tak czy inaczej wygląda świetnie Witchking oby tak dalej mój drogi . Widzę że nie próżnujecie tam na darmo i z każdym dniem jest coraz ciekawiej :D

Witchking - 2012-11-06 15:45:39

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Bistro22 - 2012-11-06 16:45:55

Hm ta mniejsza bo ta duża troszkę nie pasuje tam w tle :D a co na to inni ;p

Mosqua - 2012-11-06 16:48:56

Duży za bardzo rozmazany, zaś mały w hexie się nie mieści. Nie mając zbytnio pomysłu na rozwiązanie problemu małego, to niech będzie duży.

Witchking - 2012-11-06 16:50:20

Rozmazanie to kwestia wyostrzenia i to nie jest duży problem.

Bistro22 - 2012-11-06 16:54:41

Wiem że wymyślisz jakieś rozwiązanie Witchking ;p

Hobbit - 2012-11-06 22:31:58

Większy lepszy, mały wygląda jak zabawka.

bobson - 2012-11-08 19:30:50

tu znajduje sie strona o niebianskiej kużni
http://pl.mightandmagic.wikia.com/wiki/ … ska_Kuźnia
jest tam galeria, a wniej wiele grafik(w tym orginalnych)

Mosqua - 2012-11-08 19:39:58

Cóż - nasze Modern Forge z oryginalnym Forge generalnie wspólne ma chyba tylko posiadanie wysokiej technologii oraz nazwę. Zresztą, jednostki są w pełni opracowane i większych zmian technicznych przy nich nie będzie.

Witchking - 2012-11-15 23:23:57

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Mosqua - 2012-11-16 08:13:31

Mi się podoba i żadnych zastrzeżeń nie mam  :good:

Witchking - 2012-11-16 12:25:03

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Bistro22 - 2012-11-17 08:03:46

Podnosi nogę tak jak by miał pełny pęcherz XD ale zgadzam się z Mosqua animacje ciekawe :D

ИMN - 2012-11-17 09:22:00

Azer - Dobry pomysł. Nie jako Azerbejdżańczyk oczywiście, ale "ognisty krasnal" ;).

Bistro22 - 2012-11-18 11:31:16

hm przydało by się by Azer był trochę żywszy podczas jego poruszania się , obrywania , atakowania oraz obrony by nie wyglądał na sztywniaka mógł byś dodać mu jakieś ciekawe reakcje na niektóre działania by było jeszcze ciekawiej ;)

Witchking - 2012-11-18 11:32:45

Dzięki ale potrzeba mi konkretów. Porównaj sobie z animacją orka i powiedz mi co jeszcze jest nie tak przy nim.

Bistro22 - 2012-11-18 11:52:24

Okej więc inaczej chodziło mi o to by Azer miał bardziej zróżnicowany tryb animacji od Orka by żadna z nich nie powtarzała się np. jak napisałem wcześniej podczas poruszania się , atakowania , obrywania czy obrony przed atakami by za bardzo nie przypominał owej jednostki z Twierdzy , tylko tym kim jest czyli Azera by miał własną animację tylko w minimalnej ilości procentowej upodabniającej go do Orka Miotacza ^^

Witchking - 2012-12-11 23:48:15

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Hobbit - 2012-12-11 23:57:49

O ile obrona wygląda dobrze, to animacje ataku pokazały pewną wadę renderu, mianowicie złe ustawienie. Wszystkie jednostki w HoMM3 są widziane z boku, ale raczej z góry niż dołu - nie przypominam sobie żadnej, która miałaby np. lewe ramię niżej od prawego. Pająk przy obrocie zaś wyraźnie patrzy gdzieś w niebo, nie zaś na pole bitwy.

Sama animacja ataku pewnie jest dobra, tylko kamerkę wypadałoby nieco podwyższyć, jednocześnie podwyższając kończyny prawe, a obniżając lewe - jako że model jest dość szeroki i mogłoby to dziwnie wyglądać w grze.

Bistro22 - 2012-12-14 18:20:06

Bardzo ciekawie to wygląda Mosque , Witchking oby tak dalej coraz lepiej wam to wychodzi ^^

Witchking - 2012-12-14 18:23:09

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Mosqua - 2012-12-14 18:24:37

Uniesienie i wywijanie wzięłam z jakiś filmów SF, gdzie właśnie po awarii komputera następuje "atak padaczki" po czym się rozlatuje. Myślę, że to się nadaje. Ew. mogę dać, że chwilę stoi normalnie i wówczas gwałtownie spada.

Hobbit - 2012-12-14 18:25:18

Zamiast tego uniesienia się mógłby lekko się "zatoczyć" do tyłu - oczywiście przez bardzo krótki moment.

Bistro22 - 2012-12-14 18:26:43

Ech chyba na lekko przesadzone to ginięcie Pająka wygląda ale nie będę krytykował w sumie troszkę śmiesznie to wyszło ale to moje zdanie ciekawe co na to inni i oczywiście bez urazy próbuję być tylko z wami szczery :)

Witchking - 2012-12-14 18:27:45

Twoja argumentacja nawet mnie przekonuje Mosqua. Im dłużej na to patrze tym bardziej mnie przekonuje;p Ale nie wiem czy się po prostu nie przyzwyczajam i nie trace umiejętności osądu;p

Set - 2012-12-14 18:30:35

Jak dla mnie wygląda jak najbardziej naturalnie i ok ;)

Mosqua - 2012-12-14 18:32:39

Jak coś to mogę zrobić inne wersje, w oparciu o tutejsze propozycje. Tak dla porównania.

Bistro22 - 2012-12-14 18:36:36

Hm brzmi nieźle Mosqua :)

Hobbit - 2012-12-14 19:15:31

Byłoby to chyba faktycznie najlepsze rozwiązanie... o ile rzecz jasna by Ci się chciało. :P

Witchking - 2012-12-15 11:10:22

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Bistro22 - 2012-12-15 12:32:32

Hm a więc tak bieg ciekawie wygląda lecz ja bym nad nim troszkę się zastanowił , Atak zaś dobry więc tutaj jest bez zarzutów , no i Obrona hm a gdy by tak robił gardę zamiast tego co robi obecnie nie wyglądało by to troszkę ciekawiej hm ? ale ogólnie co do całości nie jest źle nawet w miarę xD ;)

Wracając do ruchu Nieśmiertelnego nie powinien poruszać się odrobinę ociężalej jak na Cyborga przystało ;P bo ten bieg raczej nie za bardzo do niego pasuje ale no cóż to tylko moje zdanie więc pewnie wiele to nie zmieni.

Co do Ataku jak pisałem nie mam zarzutów jest dobry nawet bardzo dobry ;P

I Obrona ta garda przydała by mu się chyba troszkę bardziej niż obecna Obrona ale to również tylko moje zdanie nie wiem czy ktoś się ze mną zgodzi bądź zaprzeczy temu co napisałem .

Hobbit - 2012-12-15 16:09:11

Według mnie powinien on kroczyć, nie podskakiwać. To na pewno nie dodaje mu powagi.
Atak powinien być nieco szybszy - patrz golem.
Obrona fajna, tylko coś dziwnie lewą ręką macha. :P

Bistro22 - 2012-12-17 21:06:48

Witchking tak jak pisałem tobie prywatnie znalazłem ciekawy link : http://szokblog.pl/Keith-Thompson--ilus … 5285211954 a w nim modele jednostek mechanicznych myślę że mogą się przydać do czegoś w razie gdy byś ty nie miał ciekawych <bez urazy oczywiście>;)

Witchking - 2012-12-22 16:17:12

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Hobbit - 2012-12-22 17:54:41

No i to jest klasa!

Witchking - 2012-12-24 01:45:53

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Bistro22 - 2012-12-24 10:48:08

Nowy Nieśmiertelny i dopracowany Azer . Teraz Witchkingu pozostaną tobie ich ulepszenia no i nieszczęsna jednostka 6 poziomu zamiast Medu-Krzyżowca , ale zastanawia mnie jedno co to będzie na tym 6 poziomie i czy to będzie dopasowane do reszty z Modern Forge ;)

Witchking - 2012-12-24 11:55:37

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Bistro22 - 2012-12-24 12:09:33

Hm co do wyglądu jest Świetny ta zbroja ta tarcza no i ta włócznia Wojownik wręcz z niego doskonały :)

Mosqua - 2012-12-24 12:37:11

Bistro - zamiast medukrzyżowca jest pajączek.

Wszystko jest ładne.

Bistro22 - 2012-12-24 12:50:59

Tak wiem pomyliłem trochę kolejności tych istot ale Witchking i tak wiedział o co mi chodzi właśnie o tego Cyborga ;D

Saki - 2012-12-24 13:35:45

Witam,

Wszystkie jednostki wyglądają naprawdę znakomicie, jednak trapi mnie jedna rzecz - wygląd robota bojowego. Czy to tylko ja, czy nie pasuje on zbytnio stylistycznie do reszty jednostek w MF? Mamy tu jednostki ładnie wystylizowane, wszystkie ładnie obudowane, dominującym kolorem jest złoty - a tutaj robot bojowy, któremu brakuje i tego złotego koloru, i ogólnie wygląda mniej "dostojnie", a bardziej steampunkowo z tymi wszystkimi trybikami. Szczerze mówiąc, średnio prezentuje się, IMHO, w porównaniu z resztą jednostek - kontrastuje co najmniej mocno. Być może jest to jakoś uzasadnione, wtedy nie mam żadnych obiekcji, ale tak, jak prezentuje się obecnie(choć prezentuje się świetnie), to zbytnio kontrastuje on w moim odczuciu z resztą jednostek.

Ponadto Nieśmiertelny wydaje mi się trochę... "łysy". Ciężko mi to określić, ale po prostu za mało w nim, moim zdaniem, szczegółów. Ale i tak znakomita robota:)

Witchking - 2012-12-24 13:47:44

Dzięki Saki za opinie. Co do robota bojowego sam myślę co z nim zrobić. Pewnym wytłumaczeniem jest to, że przedstawiona wersja jest nieulepszona a nad ulepszoną pracuje. Do modeli nieulepszonych powinien lepiej pasować.

Nieśmiertelny będzie prawdopodobnie jeszcze dopracowany:)

Wesołych świąt:)

Hobbit - 2012-12-25 00:38:10

W sumie średnio mi to przeszkadzało, ale osobiście widzę dwa rozwiązania problemu poruszonego przez Sakiego:
1. Obudować robocika jakąś srebrną/złotą blachą
2. Nadać mu bardziej humanoidalne kształty.

Co prawda obie wersje wymagają pracy, a robocik i bez tego jest ładny... ale jest to zawsze jakieś rozwiązanie.

Modele zaś bardzo ładne, jedynie broń cyborga jest nieco dziwna. Ale oby tak dalej!

znajomy - 2012-12-28 02:16:43

Witam.
Tutaj chciałem dodać tylko tyle że Robot 7 poziomu jest bardzo ładnie zanimowany bardzo mi sie podoba ogólnie bardzo fajny jest z nim pomysł także Gratuluję twórcom oby tak dalej panowie !

pozdrawia znajomy ;).

edit by Set: Nie pisz 'panowie', bo Mosqua się obrazi :D

przepraszam Mosqua !

Bistro22 - 2012-12-28 11:01:40

Hm a co powiecie na coś w tym stylu : http://www.world-of-destruction.pun.pl/jaskinie-17.html a mianowicie chodzi mi o tego Mrocznego Rycerza i to co ma na Hełmie i na Barkach gdy by coś podobnego zrobić u Cyborga lecz to tylko sugestia .

znajomy - 2012-12-28 12:33:52

Witam.
Ja osobiście uważam że to całkiem dobry pomysł jednostka musi mieć ulepszenie fizyczne <- nie wiem jak to nazwać nie kolorowe ... co to za ulepszenie ze 1 poziom bedzie niebieski a 2 bedzie czerwony zwrócimy na to uwagę bardzo proszę :).
Mi osobiście się nie podobaja takie kolorowe ulepszenia lecz te ktore cos zmieniaja procz koloru :)/.
Według mnie jest to dobry pomysł Witchking.


pozdrawia znajomy.

Witchking - 2012-12-29 22:35:26

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Hobbit - 2012-12-29 22:58:21

Ładne dygnięcie prawą nóżką przy ataku w górę, ale obawiam się, że w grze się nie sprawdzi. :P

znajomy - 2012-12-29 23:37:17

Witam.
No ładne ładne to racja :) ale też uważam że drgnięcie w grze nie przejdzie :) inny punkt patrzenia :)

pozdrawia znajomy.

Bistro22 - 2012-12-30 18:02:52

A ha ha ha Witchking ten Nieśmiertelny przypomina mi teraz Gołotę nie wiedziałem że zrobisz z niego Boksera xD

Mosqua - 2013-01-02 22:28:14

Alternatywne śmiercie pajączka. Może nieco za szybko/wolno, ale to już do dopracowania ew.

Wg propozycji Witcha
http://zapodaj.net/images/8e4c9fdc5a3f8.gif
Wg propozycji Hobbita
http://zapodaj.net/images/17b184d2d351c.gif

Nadal uważam, że moja wersja była najlepsza, ale obaczym na Wasze głosy.

Set - 2013-01-02 23:17:15

Też mi się wydaje, że Twoja wersja jest lepsza :D

Bistro22 - 2013-01-03 07:47:17

Dla mnie wszystkie wersje są równie ciekawe no ale zobaczymy co za tym dalej pójdzie i jak ocenią to pozostali ludzie :D

znajomy - 2013-01-03 23:10:05

Witam
Szczerze mówiąc jeżeli patrzycie na głosy to też uważam że Mosqua wersja jest lepsza :) ponieważ w grze będzie to dobrze wyglądać jeżeli animację będą się zlewać ze sobą.
Co nie znaczy że chcę kogoś obrazić oczywiście :)

pozdrawiam znajomy.

Mosqua - 2013-01-04 11:00:27

Atak weterana na wprost

by Mosqua and Witchking
http://zapodaj.net/images/be9bb82f94245.gif http://zapodaj.net/images/89d5db42b4cd2.gif
http://zapodaj.net/images/795d9d5f4f305.gif http://zapodaj.net/images/15dbfe4f48155.gif

Pioruny zrobiłam w gimpie i doczepiłam. Różnice głównie polegają na pracy nóg oraz przepływie prądu.

Jakieś uwagi, komentarze, propozycje, przemyślenia?

Witchking - 2013-01-04 12:36:36

Pioruny są świetne

Te po lewej moim zdaniem prezentują się lepiej. Te po prawej też nie są złe ale moim zdaniem pioruny nie powinny wychodzić poza rogi broni.

Nogi u góry zdają się pływać w powietrzu. Spróbuj wrzucić sobie w blenderze płaszczyznę i sprawdź czy przez cały czas postać stoi na ziemi. Sam pomysł ruchu nóg nie jest zły;)

Bistro22 - 2013-01-04 12:37:07

Hm z tych wszystkich czterech animacji ta druga wydaje mi się odpowiednia bo pierwsza wydaje się jakaś lekko drętwa bez urazy , druga zaś jest bardzo dobrze wpasowaną animacją , trzecia i czwarta hm nie wiem co o nich sądzić . Pomysł z piorunem jest bardzo pomysłowy wygląda to dla mnie tak jak by Weteran był samym Zeusem zsyłającym swój piorun na tych którzy go rozgniewali ;)

znajomy - 2013-01-04 14:27:59

Witam
Popieram zdanie Witchkinga ponieważ mi też się wydaję że pioruny nie powinny wychodzić poza rogi chociaż to nawet nie jest problem bo w grze by to dobrze wyglądało by to wyglądało jakby jednostka została sparaliżowana oo  można by do tego dodać jakiś czar dobra dobra koniec bredni, więc uważam że obrazek 3,4 jest odpowiedni :) wybór zależy już od was :)
Ps. Tak się dopatrzyłem oczywiście mi to nie przeszkadza ale prawa ręka przy ataku bronią odchodzi od broni tak jakby przypatrzcie się :) Animacja jest okej :)

pozdrawia znajomy.

Mosqua - 2013-01-04 14:41:05

Kolejna wersja

http://zapodaj.net/images/18ffcdc0b8e5a.gif

Set - 2013-01-04 15:22:08

Lewa stopa powinna być zawsze w jednym punkcie, jedna z rzeczy których się nauczyłem robiąc pierwsze jednostki do H3

Hobbit - 2013-01-04 16:14:21

Będzie wyglądało bardzo dobrze, jeżeli obie stopy będą na ziemi albo jeżeli zrobi krok do przodu przy ataku.

Bistro22 - 2013-01-05 10:58:59

Bardzo ładnie Mosqua to tym razem tobie wyszło i za każdym razem jest coraz lepiej ;)

Warmonger - 2013-01-06 08:37:06

Wygląda, jakby ślizgał się na lodzie. Poza tym zupełnie w porządku ;)

Pewu - 2013-02-10 11:37:52

http://zapodaj.net/images/795d9d5f4f305.gif najlepsza
co do pajączka do propozycja witcha mi się bardziej podoba

Mosqua - 2013-02-11 09:25:59

Jak mnie prosił Witch, daję resztę od Weterana

Atak do góry
http://zapodaj.net/images/384b11728b22d.gif

Atak w dół (jeszcze bez piorunów)
http://zapodaj.net/images/d83e918909c95.gif

Śmierć
http://zapodaj.net/images/a794ca7dbc68b.gif

Śmierć 2
http://zapodaj.net/images/54545f5336599.gif

Obrona
http://zapodaj.net/images/f6dd2f2ab66e3.gif

Obrona 2
http://zapodaj.net/images/e5013cdff53e8.gif

Obrona 3
http://zapodaj.net/images/0352d027ca6b9.gif

Oczekiwanie
http://zapodaj.net/images/20f867e6d698b.gif

Hobbit - 2013-02-11 13:58:19

Po kolei:

Atak w górę - w miarę dobrze, tylko kręgosłup sztywny. Mógłby trochę się wygiąć do tyłu, bo na razie to wygląda tak, jakby zbierał kurz z sufitu, a nie atakował.
Atak w dół - powinien się odwrócić przy tym ataku do jednostki, a nie po prostu bić pod siebie. Poza tym nienaturalne jest trzymanie broni jedną ręką przy ciosie.
Śmierć - opcja druga lepsza, choć nieco za wolna.
Obrona - tu najprędzej odrzuciłbym wersję trzecią, ale mam dylemat między pierwszą a drugą... Najchętniej bym zobaczył coś pomiędzy - broń trzymana gdzieś na środku na bazie animacji z pierwszej wersji. Wciąż jednak nie mogę przeboleć nieruchomej lewej nogi...
Oczekiwanie - przydałoby się coś zdecydowanie oryginalniejszego. Pomyślałem o dwóch uderzeniach końcem broni w ziemię, coś na zasadzie straszenia wroga, gest przypominający nieco ubijanie masła. :P

Witchking - 2013-02-11 14:19:44

Przyjmując ten sam system:

Atak w górę: Prawa noga (ta z tyłu) zdaje się stać mało stabilnie. Może wyglądało by lepiej gdyby ja lekko zgiąć w kolanie
Atak w dół: Zgadzam się z Hobbitem
Śmierć: Druga lepsza ale pozycje do której spada trzeba zmienić i przed opadaniem przydało by się zgięcie kolan i obniżenie całej postaci na nich.
Obrona: Pierwsza najlepsza tylko potrzeba jeszcze dodać prace nóg
Oczekiwanie: Jak wyżej

Bistro22 - 2013-02-12 10:40:43

Hm widziałem te animacje zrobione przez Mosque i uważam że są ciekawe i zgadzam się z opiniami Hobbita i Witchkinga niektórym animacjom czegoś troszeczkę brakuje a niektóre są mało naturalne jak to dobrze ujął Hobbit ;)

Mosqua - 2013-02-12 13:36:25

Ataku w górę poprawiać nie będę.
Obrona - zgodnie z zaleceniami Seta lewa noga ma być nieruchoma. Jeszcze coś pokombinuję.
Oczekiwanie - zaraz coś zrobię.

A na razie - atak w dół z dwiema rękami
http://zapodaj.net/images/dd270ebbf65a4.gif

Warmonger - 2013-02-12 14:14:29

Atak bez trzymanki? Ta animacja wygląda, jakby broń wyśliznęła mu się z rak. A powinien własnie trzymać ją stabilnie sztywnymi rękoma.

Bistro22 - 2013-02-12 14:55:34

Niestety zgadzam się z Warmongerem, ta animacja wygląda tak jakby mu ta broń wyślizgiwała się z rąk a powinna trzymać się mocno w obu rękach . Ale na pocieszenie powiem że za każdym razem jest ciut lepiej ;)

Witchking - 2013-02-12 18:33:23

Moim zdaniem atak w dół powinien wiązać się z obrotem tułowia;)

Mosqua - 2013-02-13 14:56:58

Oczekiwanie
http://zapodaj.net/images/42cc6854b0c10.gif

EDIT

Atak w dół
http://zapodaj.net/images/2dab5ec7849cd.gif

Bistro22 - 2013-02-13 19:21:54

Ładne animacje Mosqua . Oczekiwanie wygląda tak poważnie heh jak by stał na wachcie czy coś a Atak w dół jakiś troszkę za szybki mi się wydaje ale cała reszta jest już hmm chyba dobrze, czas teraz poczekać na resztę opinii ;)

Witchking - 2013-02-13 19:24:19

Widzę, że przyda się przedłużyć trochę broń by sięgnęła ziemi przy oczekiwaniu, ale to ja mogę się tym zająć jeśli wszyscy się zgodzą.

Obrót tułowia powinien być równoczesny z cofnięciem włóczni do ataku. Zaznacz odpowiednie kości i skopiuj je ctlr+c. Samo pchnięcie włócznia jest zbyt szybkie w stosunku do reszty.

Mosqua - 2013-02-16 12:17:10

Pełna animacja weterana. W chodzie jest nieco większy niż w innych, ale to raczej mniejsza sprawa. Na szybko co warto jeszcze zrobić, bo chciałabym się już zająć się kolejną jednostką.
http://zapodaj.net/images/13ede6ccec8cd.gif

Witchking - 2013-02-16 21:36:42

Śmierć wygląda kiepsko. Zdaje się jak by przeskakiwał. Animacja zdaje mi się też minimlnie za szybka ale to może tylko wrażenie. Ogólnie myśle, że jest nieźle. Podeślij mi całość to podepne pod nieulepszonego.

Hirko - 2013-02-16 22:09:00

Jest dobrze, animacja chodu i ataku prezentują się bardzo ładnie, co do reszty, zależy jak będzie wyglądać w grze. :) Zgadzam się w pełni z Witchem - śmierć wygląda, jakby wycięto najważniejsze klatki.

Mosqua - 2013-02-27 12:03:20

Animacja azera by Witchking, Hobbit & Mosqua (tymczasowo bez ognia na głowie)

http://zapodaj.net/images/7efea6efb099d.gif

Witchking - 2013-02-27 12:39:25

Nieźle tylko przy chodzeniu noga wchodzi w ziemie.

Hobbit - 2013-02-27 16:02:56

Szczerze mówiąc zająłem się głównie chodem i u mnie wyglądało to nieco inaczej - oprócz nóg bowiem (nieco inaczej ustawionych) obracał się również tułów... Sęk w tym że projektowałem to do starej wersji modelu...

W razie czego mogę poprawić.

Mosqua - 2013-02-27 16:20:27

Współrzędne i parametry przekopiowałam, ale nogi musiałam przeprawić (kolana wyginały się na boki o ok. 30 stopni) oraz tułów (po przekopiowaniu za bardzo wyginał plecy do tyłu)

Jeżeli zaś chodzi o stopy to tam później podniosę nieco do góry.

Haze - 2013-03-31 18:25:50

Takie małe pytanie, czy MF będzie miało jednostkę latającą?

Witchking - 2013-03-31 18:28:29

Azerowie się teleportują w obecnej wersji;) Były jednak pewne zmiany co do ewentualnych zmian. Wśród pomysłów pojawiło się by na przykład cyborgi sięteleportowały zamiast azerów (cyborg to 6 poziom)

Haze - 2013-07-08 12:11:21

Coś tu pusto.

Witchking - 2013-07-08 21:37:16

Całe życie forum przenosi się na http://zgop.net/index.php

www.teleinfo.pun.pl www.lareallife.pun.pl www.hsp.pun.pl www.miasteczko-minecraft.pun.pl www.pokeluxus.pun.pl