Kuźnia to strona o projekcie MF
Problem jest taki, że Art chce runy wyspecjalizować dla krasnoludów.
1. Stwórz jakiś nowy element w grze.
2. Ogranicz go do jednej frakcji.
3. Stwórz inny, bardzo podobny, żeby pozostałe frakcje miały lepiej.
4. Ogranicz go znowu do jednej frakcji.
5. Powtarzaj punkty 3 i 4 aż do znudzenia.
Ti zdaje się być najlepszym rozwiązaniem
Może nie czuję klimatu, ale we mnie osobiście kolorowe kamienie nie wzbudziłyby obrzydzenia
Zwoje to ciekawy pomysł, ale trudno je zbalansować. Albo będą skierowane przeciwko kilku wybranym istotOM, albo będzie ich całe mnóstwo. Ciężko też zaopatrzyć się w zwoje na zapas dla przyszłych jednostek dodawanych w modach.
Można też wykorzystać koncept z H5 - istnieje specjalny budynek, w którym łowca może wybrać sobie wroga rasowego. Ten budynek mógłby generować takie zwoje, np. za odpowiednią opłatą. Ale to zadanie dla skryptów.
Bo te runy, produkowane po za Zigguratem, tracą w sumie sens. Inni raczej z obrzydzeniem patrzą na to, co wyrabiają krasnoludy.
Jak rozumiem chodzi Ci o ograniczenie się do run. Problem jest taki, że Art chce runy wyspecjalizować dla krasnoludów.
Brzytwa Ockhama.
Warto wprowadzić by pewną systematykę by nie zrobił się bałagan z tymi artefaktami.
Ustaliliśmy, że mogą nimi być runy. Zastanawiam się nad dorzuceniem zupełnie innego typu takowych artefaktów. Dokładniej Zwoje łowcy. Dawały by one zwiększone obrażenia przeciw konkretnym istotą. Co o tym sądzicie?