Kuźnia to strona o projekcie MF
Jedna sprawa - skoro już umieściliśmy mod "witchking arts" na serwerze VCMI, to proszę, nie dłub w nim dalej i nie wrzucaj go do innego modu, bo mogą pojawić się nieoczekiwane efekty. Runy mogą spokojnie stanowić oddzielny mod.
Dzięki za sugestie i zgłoszony błąd.
Co do itemów to szczerze mówiąc nie mam pojęcia;p Runa jest czysto testowa i dopiero w fazie testów. Docelowo będzie tylko dla jednostek i chciałbym by była kupowana w specjalnym budynku na mapie.
Dobra robota chociaż w najnowszej wersji jest chyba 1 błąd, tzn. Bruiser ma mniejsze obrażenia od wersji nieulepszonej Stingera [Bruiser 5-9, a Stinger 6-10], a raczej nie tak miało być.
Poza tym mam też 2 sugestie:
- Zmniejszyć nieco przyrost statów w przypadku Pyromana względem Pyro lub Pyro coś zwiększyć np. życie dać tej samej wartości 20, bo jak na tak niski stopień jednostki to ma za dużo bonusów względem nieulepszonej wersji [atak, obrażenia, życie, szybkość i dodatkowa zdolność], a jak na ten stopień 3 zwiększone staty + dodatkowa zdolność by wystarczyły.
- Przydało by się jednostką mechanicznym [Cyberdead, Tank i Juggernayt'y] poza "non living" dodać też "mind_immunity", bo bez tego zdarza się że, jednostki nie żywe obrywają np. oślepieniem. Choć to akurat nie wina miasta bo aktualnie Golemy i Nieumarłych można tak oślepiać mimo że "non_living" i "undead" sugerują że nie powinno.
Poza tym mam pytanie co do itemów,a dokładnie chodzi o Runa [swoją drogą bardzo mi takiego czegoś brakowało] można go użyć zarówno na bohaterze jak i jednostce i tu pojawia się problem jeśli da się go do jednostki to potem nie można go wyciągnąć więc to jakiś błąd u mnie czy na razie niema takiej opcji ?
Możliwe też że przy wyłączonym doświadczeniu jednostek nie da się wyciągnąć, a przydała by taka możliwość że przy wyłączonym też.
Po długiej przerwie spowodowanej brakiem czasu wrzucam aktualizacje:
http://www.speedyshare.com/2JxVY/forge-0.2.rar
-nowe siedliska na mapie (by Obserwator) (mogą wymagać skalowania proszę o opinie)
-nowy minotaur (by Trith)
-puzzle (by StasPv)
-dodałem paru bohaterów (nadal nad tym pracuje)
-muzyka w mieście (by Hobbit)
Wielkie dzięki wszystkim za pomoc i proszę o komentarze:)
Widzę że wszystko idzie drobnymi kroczkami
Chyba pora zmienić nazwę na 0.2 .
Ciekawe Plakaty Hobbicie Witchking nie za dużo tych Aktualizacji :?
Poprawiona wersja
http://www.speedyshare.com/xFbJq/forge-0.1d.rar
niedługo będzie kolejna bo zostało jeszcze trochę do poprawienia
Aktualizacja:
http://www.speedyshare.com/2TNDY/forge-0.1e.rar
Aktualizacja:
http://www.speedyshare.com/765Zt/forge-0.1f.rar
Tak nawiasem mówiąc to mi się nudziło...
Spokojnie, w końcu się MF zajmę.
Hmm, właśnie zauważyłem błąd w ustawieniu pewnych budynków na osi "z" (tej od nachodzenia na siebie). Jak będę pewny, że poprawiłem wszystko, to wyślę ten plik z ustawieniem.
Edit: Dobra nie naprawię chyba tego błędu (lv1 i 3), gdyż według tego co jest w pliku .json żadnego złego ustawienia nie ma (w grze jest co innego niż w dokumencie).
Teraz z innej beczki. Spróbujcie zbudować rusałki w ich siedlisku po wybudowaniu budynku hordy. Lecz nasz 1lv. ma jeszcze inną wadę, której przyczyny nie da się (przynajmniej ja nie umiem) zlokalizować. Otóż, aby wybudować ulepszenie 1lv. najpierw trzeba wybudować budynek hordy, czyli wychodzi na to, że niesprawny jest ulepszony budynek, gdyż po wybudowaniu hordy tak naprawdę nigdy nie jest wyświetlany i nie ma błędu, ale jedyne czego się można uczepić to nazwy plików i numery w indeksie i jak się okazuje wszystko jest ok. Nie wiem jak wy, ale ja już kompletnie zbaraniałem .
Edit2: Mam jeszcze pytanie do Warmongera. Do czego służy ten wpis w pliku "faction.json"?
"horde" : [ 0 , -1 ],
Wiki ma tą właściwość, że można ją edytować
Cała zawartość opisu bonusów została po prostu skopiowana z kodu gry i niekoniecznie musi być czytelna dla moderów w obecnej formie.
Co do ataku implozji przy ataku w zwarciu to nie błąd VCMI, a raczej błąd na ich stronce z zapisem bonusa tzn. zamiast "additional info" dać "addInfo" i wartość zamiast 1 ustawić 1001 i działa tylko na dystans. Poza tym zgadzam się z Hobbitem że wygląd implozji z HOTA bardziej pasuje .
Atak Pyro nie działa prawidłowo jeśli się atakuje górny skos tzn. jeśli atakuje się na wprost lub dolny skos 2 jednostki w lini działa poprawnie i obie obrywają, ale w góre już tylko jedna obrywa jakby to był atak 1 hexowy.
Oto wersja z poprawionymi budynkami i nic już nie wywala z gry.
http://www.mediafire.com/?gmrri1qe1srfeih
Dzięki:)
Zlokalizowałem wadliwy budynek, to ulepszone siedlisko 7lv.
Edit: Poprawię ci te ustawienie budynków.