Kuznia

Kuźnia to strona o projekcie MF


Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

Bistro22
2013-03-03 16:53:04

Ta Witchking ale to propozycja Lorda Hawka z tą alternatywą z resztą jak by mu dać regenerację zdrowia to i tak ma ciekawe statystyki jak i tą umiejętność. Chociaż ja go oceniałem nie jako alternatywę tylko nową istotę nie wiem jakie masz co do niej plany ale Hobbit ma rację nie może on być silniejszy od Smoków czy takich istot jak Behemot , Anioł czy Gigant ponieważ było by to bez sensu sam pomyśl jak by to wyglądało ale sam pomysł z dodaniem takiej istoty jest dobry.

Przygotowałem dźwięki mp3 dla Kościanego Golema i Wilkołaka pełen opis znajdziecie w dokumentach tekstowych zawartych w folderach z odpowiednią jednostką do nich dopasowaną a tutaj link : http://speedy.sh/585Gq/Homm-III-dzwieki … nostek.rar . Starałem się odpowiednio je dobrać i dopasować do sytuacji mam nadzieję że się przydadzą bo po co powtarzać już istniejące dźwięki

Witchking
2013-03-03 16:48:21

Jeśli ma to być alternatywa kościanego smoka to na czymś musi zyskiwać. Pamiętaj, że smok lata a kościany golem nie.

Bistro22
2013-03-03 16:44:01

Hm bardzo ciekawy pomysł a co powiesz na coś w tym stylu :

Atak: 17
Obrona: 14
Życie: 150
Obrażenia: 27-42
Ruch: 7
Koszt: 1500
Przyrost: 6

Umiejętności:
Nieumarły , Regeneracja

Zmieniłem mu troszkę obrażenia by były za silne heh nie jest on Smokiem ani Gigantem więc  nie wiem dla czego były aż takie potężne moim zdaniem powinien nie być silniejszym od Upiornego Smoka co do reszty statystyk i umiejętności to już mała propozycja gdy by mógł się regenerować był by godnym przeciwnikiem nie wiem co o tym sądzicie

Lord Hawk
2013-03-03 15:32:32

Ten "kościany golem" jeśli miałby być alternatywą kościanego smoka to wcale nie wypada żle, bo porównując kościanego do innych smoków to też ma znacznie słabsze statystyki, więc ta jednostka też powinna być słabsza od innych żywych 7 poziomowych "humanoidów" [przy gigancie to minimalnie gorzej wygląda], za to przydały by mu się 2 dobre skille i tu np. groza, szansa na zmniejszenie morali po ataku [poziom zaaw. = -2], atak 3 naraz [jak się tak zamachnie tą łapą ], szansa na uniknięcie części obrażeń od ataków w zwarciu i z dystansu lub choćby kradzież many jak upiór. Co do zamiany w szkieletorni to wyeliminował bym cyklopa ponieważ; byłby to mimo wszystko upg. dla cyklopa oraz że ten szkielet w obu głowach ma 2 oczodoły więc z cyklopa raczej go się nie zrobi

Hobbit
2013-03-03 15:23:57

Bardzo wysokie obrażenia (jak Czarny Smok)

Smok zadaje mniejsze obrażenia - 40-50.

poza tym słaby.

Na oko w walce 1 na 1 ma szanse wygrać z większością jednostek 6 poziomu. o.o

Witchking
2013-03-03 14:45:14

Myślałem o odporności na strzały ale to troche brak konsekwencji (wszak szkielety to też szkielety;p) ale może to najlepsze wyjście. Reszta pomysłów też wydaje się niezła:) dzięki wielkie:)

Warmonger
2013-03-03 14:27:37

Krasnoludkowi przydałaby się jakaś nazwa, ale wygląda zacnie.

jednostka ta docelowo miała by powstawać w szkieletorni z gigantów, behemotów, diabłów, aniołów i cyklopów

Można dodać bohatera z odpowiednią specjalnością, aby było śmieszniej

Bardzo wysokie obrażenia (jak Czarny Smok), poza tym słaby. Sugerowałbym odporność na strzały (w końcu to szkielet) lub odporność na obrażenia magiczne, żeby nie ginął zbyt łatwo. Inna możliwość to wzbudzanie grozy lub wielokrotny kontratak (w końcu ma dwie głowy ). Raczej bez wyszukanych zdolności magicznych.

Witchking
2013-03-03 13:49:11

Dzięki Hawk:) Poprawione:
http://www.speedyshare.com/q2XGe/witchking.rar

Co do obrony na pociski to jeszcze o tym myślę. Proszę o testy:)

Następna jednostka którą chce wprowadzić do VCMI to:
http://img693.imageshack.us/img693/9505/10054.gif

Atak: 17
Obrona: 14
Życie: 150
Obrażenia: 30-60
Ruch: 7
Koszt: 1500
Przyrost: 6

Umiejętności:
Nieumarły

Co sądzicie o takich statystykach? Myślę, że przydała by się jeszcze jakaś umiejętność ale nie mam pomysłu.

Dodam jeszcze, że jednostka ta docelowo miała by powstawać w szkieletorni z gigantów, behemotów, diabłów, aniołów i cyklopów (Zastanawiam się nad ograniczeniem tej listy). Mogła by też w przyszłości być alternatywą dla kościanych smoków. Wymaga to jednak przemyślenia statystyk (Te na alternatywę są raczej za słabe)

Lord Hawk
2013-03-03 13:19:32

O ile to nie zmiany w ostatniej chwili to mam 2 zastrzeżenia; ruch 6 [pewnie pomyłka z przyrostem], i brak nazwy jednostki [a dokładnie pliku tekstowego z nazwą i dopisku o tym w pliku "mod.json"], ale po zmianie tych 2 rzeczy wszystko działa jak należy.

Bistro22
2013-03-03 12:20:52

Wydaje mi się że z tą umiejętnością +5 do obrony to mała przesada ale no dobrze tylko myślałem raczej że to będzie zmniejszenia obrażeń od pocisków w jakimś tam procencie co wydawało by cię ciekawszą opcją ale i tak nie jest źle. A i jeszcze coś czy mógł byś podać inny link to pobrania go bo ten sprawdzałem dwu krotnie i nie działał mi jeśli mógł byś go podać np. tutaj : http://speedy.sh/ bym był tobie wdzięczny

Witchking
2013-03-03 00:34:34

http://img189.imageshack.us/img189/4656/krasnoludking.png

Atak: 7
Obrona: 12
Życie: 30
Obrażenia: 2-6
Ruch: 5
Koszt: 250
Przyrost: 6

Umiejętności:
40% odporności na magię
+5 do obrony gdy się broni

W takiej wersji do testów:
http://www.adrive.com/public/GWP8Ur/witchking.rar

Lord Hawk
2013-03-02 17:03:50

Jednostka dobrze wyważona, choć przy tym życiu mógł by mieć 10 obrony i +5 gdy się broni, ale i tak jest dobrze. Co do zmiany też ciekawe, wtedy zamiast dodatkowej obrony dodać tą tarcze powietrza np. 50% to jednostka do obrony zamku była by idealna.

Witchking
2013-03-02 13:46:27

Pomysł z tarczą powietrza dobry ale na ten moment nie da się ustawić aury z tego co wiem.

Mosqua
2013-03-02 12:06:33

Hmm... Dla tego krasnoluda może "Tarczę powietrzną" wraz z jej aurą. W końcu tarczownicy służyli do ochrony tylnych rzędów przed strzałami.

Jeżeli zaś chodzi o upgrade'y. Dla cyklopów może dać paraliż w walce wręcz (uderzenie kamulcem coś winno znaczyć) a dla orków brak kar w walce wręcz. Czarcim lordom podnieść nieco HP (nawet o te głupie 5 punków). Jako, że w Infernie warto skupić się na przerabianiu chochlików w demony, to tym drugim dać jakiś bajer, w stylu może dwukrotnego ataku, stałego szczęścia dodatniego lub na początku bitwy mieć szansę na rzucenie na siebie "żądzy krwi".

Bistro22
2013-03-02 10:46:44

Hm obrażenia ciekawe pkt. zdrowia również nie mam zarzutów odporność proponował bym troszeczkę zwiększyć przynajmniej minimalnie chociaż z drugiej strony z tą co jest bardziej odpowiada pierwotnemu krasnoludowi czy masz dla niego jakąś nazwę a i co do +3 Obrony gdy się broni czy to nie jest lekka przesada i tak ma już te 12 pkt. tej obrony zamiast tych +3 dał bym coś innego np. to co podałeś poniżej umiejętność zmniejszenia obrażeń od pocisków.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.unde.pun.pl www.dts.pun.pl www.metro-station.pun.pl www.poke-destiny.pun.pl www.jarzebinowka.pun.pl