Kuznia

Kuźnia to strona o projekcie MF


Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

Witchking
2013-07-08 21:37:16

Całe życie forum przenosi się na http://zgop.net/index.php

Haze
2013-07-08 12:11:21

Coś tu pusto.

Witchking
2013-03-31 18:28:29

Azerowie się teleportują w obecnej wersji;) Były jednak pewne zmiany co do ewentualnych zmian. Wśród pomysłów pojawiło się by na przykład cyborgi sięteleportowały zamiast azerów (cyborg to 6 poziom)

Haze
2013-03-31 18:25:50

Takie małe pytanie, czy MF będzie miało jednostkę latającą?

Mosqua
2013-02-27 16:20:27

Współrzędne i parametry przekopiowałam, ale nogi musiałam przeprawić (kolana wyginały się na boki o ok. 30 stopni) oraz tułów (po przekopiowaniu za bardzo wyginał plecy do tyłu)

Jeżeli zaś chodzi o stopy to tam później podniosę nieco do góry.

Hobbit
2013-02-27 16:02:56

Szczerze mówiąc zająłem się głównie chodem i u mnie wyglądało to nieco inaczej - oprócz nóg bowiem (nieco inaczej ustawionych) obracał się również tułów... Sęk w tym że projektowałem to do starej wersji modelu...

W razie czego mogę poprawić.

Witchking
2013-02-27 12:39:25

Nieźle tylko przy chodzeniu noga wchodzi w ziemie.

Mosqua
2013-02-27 12:03:20

Animacja azera by Witchking, Hobbit & Mosqua (tymczasowo bez ognia na głowie)

http://zapodaj.net/images/7efea6efb099d.gif

Hirko
2013-02-16 22:09:00

Jest dobrze, animacja chodu i ataku prezentują się bardzo ładnie, co do reszty, zależy jak będzie wyglądać w grze. Zgadzam się w pełni z Witchem - śmierć wygląda, jakby wycięto najważniejsze klatki.

Witchking
2013-02-16 21:36:42

Śmierć wygląda kiepsko. Zdaje się jak by przeskakiwał. Animacja zdaje mi się też minimlnie za szybka ale to może tylko wrażenie. Ogólnie myśle, że jest nieźle. Podeślij mi całość to podepne pod nieulepszonego.

Mosqua
2013-02-16 12:17:10

Pełna animacja weterana. W chodzie jest nieco większy niż w innych, ale to raczej mniejsza sprawa. Na szybko co warto jeszcze zrobić, bo chciałabym się już zająć się kolejną jednostką.
http://zapodaj.net/images/13ede6ccec8cd.gif

Witchking
2013-02-13 19:24:19

Widzę, że przyda się przedłużyć trochę broń by sięgnęła ziemi przy oczekiwaniu, ale to ja mogę się tym zająć jeśli wszyscy się zgodzą.

Obrót tułowia powinien być równoczesny z cofnięciem włóczni do ataku. Zaznacz odpowiednie kości i skopiuj je ctlr+c. Samo pchnięcie włócznia jest zbyt szybkie w stosunku do reszty.

Bistro22
2013-02-13 19:21:54

Ładne animacje Mosqua . Oczekiwanie wygląda tak poważnie heh jak by stał na wachcie czy coś a Atak w dół jakiś troszkę za szybki mi się wydaje ale cała reszta jest już hmm chyba dobrze, czas teraz poczekać na resztę opinii

Mosqua
2013-02-13 14:56:58

Oczekiwanie
http://zapodaj.net/images/42cc6854b0c10.gif

EDIT

Atak w dół
http://zapodaj.net/images/2dab5ec7849cd.gif

Witchking
2013-02-12 18:33:23

Moim zdaniem atak w dół powinien wiązać się z obrotem tułowia;)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.inzynieriabezpieczenstwa.pun.pl b1a4 członkowie kody gothic 2 noc kruka www.spol.pun.pl metalowe szpony